کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد + فیلم

24 آذر 1399 ساعت 19:13

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ بهبود یافتند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر از مبتلایان به کووید ۱۹ بهبود یافتند.
به گزارش کبنا از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 369 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.
 پرویز یزدان‌پناه افزود: هم‌اکنون 278 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 110 بیمار کرونایی قطعی بوده و 19 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 19 هزار و 259 نفر بهبود یافته گزارش شده است (89درصد).
وی اذعان داشت: امروز 272 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که 38 درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد 45 درصد، کهگیلویه 15 درصد ،دنا 14 درصد و گچساران 10 درصد هستند.
دکتر یزدان پناه گفت: درست است که‌ ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاسته شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها و شست و شوی مداوم دست ها هرگز فراموش نشود.
آخرین آماری که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در باره مقابله با کرونا ارائه داده به شرح زیر است؛
   


کد مطلب: 428526

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428526/آخرین-آمار-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1