کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

پاسخی به اظهارات «تاجگردون» در لایو اینستاگرام

20 آذر 1399 ساعت 0:32

در جواب آقای پاکدل گفتید: این آقا حقوقش کم شده است که نقد می‌نویسد، یعنی افتخارتان این بود که حقوق نفتی‌ها را کم گرده‌اید ولی اکنون صد هشتاد درجه خلاف عملتان حرف می‌زنید. متاسفانه بزرگ‌ترین ضربه به نفت در همه ارکان اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته در دوران شما وارد آمد.


اسحاق پاکدل در مطلبی به مصاحبه غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت با دانشجویان پیرو خط امام (ره) اشاره کرد و نوشت:
جناب آقای تاجگردون
باسلام، مصاحبه دیشب شما را با دانشجویان پیرو خط امام که دیدم چند نکته در آن جلب توجه می‌کرد و یکی از ویژگی‌های شخصیتی شما که خیلی هم بارز است یعنی اینکه حرف وعملتان یکی نیست و به زبان عامیانه دورویی و اینکه فقط شعارگونه حرف می‌زدید به چشم می‌خورد. برای مثال چند نکته را عرض می‌کنم:
شما دراین مصاحبه بسیار اصرار داشتید که وانمود کنید دارید از حق و حقوق کارکنان نفت دفاع می‌کنید در قسمتی از مصاحبه فرمودید کارکنان نفت را با بقیه کارکنان نهادهای دولتی مقایسه نکنید یا در قسمتی دیگر با زدن مثالی گفتید ما چرا حقوق کارکنان نفت را کم کنیم حقوق بقیه نهادها زیاد شود تا به نفت برسد این نوع طرز تفکر شما هم جای خوشحالی دارد هم جای ناراحتی. خوشحالی به این خاطر که شما این روزها که بیکار شده‌اید علاوه بر کوهنوردی مطالبی را که در این هشت سال منتقدان برای شما نوشته‌اند را می‌خوانید چون این نوع تفکر یعنی دفاع از کارکنان نفت را جناب مهندس پاکدل طی چند نامه برای شما و مردم شریف گچساران نوشتند و منتشر کردند. باور کنید دیشب که شما این چند جمله را برای دفاع از کارکنان نفت بیان کردید من گمان کردم از روی همان نامه‌ها روخوانی می‌کنید ولی افسوس در آن زمان شما خود رابه خواب زدید و هر چه در توان داشتید بر علیه کارکنان نفت بکار بستید و حتی در جواب آقای پاکدل گفتید: این آقا حقوقش کم شده است که نقد می‌نویسد، یعنی افتخارتان این بود که حقوق نفتی‌ها را کم گرده‌اید ولی اکنون صد هشتاد درجه خلاف عملتان حرف می‌زنید. متاسفانه بزرگ‌ترین ضربه به نفت در همه ارکان اعم از نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و بازنشسته در دوران شما وارد آمد. نیروهای در آستانه بازنشسته شدن با اجرای قانون تعیین سقف پاداش بازنشستگی در آخرین روزهای کاری خود را یک ورشکسته کامل دیدند نیروهای رسمی با انتصابات فامیلی و رابطه‌ای شما و هم فکرانتان در نفت دست از تلاش کشیده و ناامید و بی انگیزه به ناچار در این هشت سال بر سر همان پست‌های قبلی خود ماندند و اما نیروهای پیمانی که شما آنها را با آوردن وزیر کار در گچساران و دادن وعده‌های پوچ مانند همسان سازی حقوق رأی آنها را گرفتید و در آخر بدون تحقق حتی یک وعده از وعده‌هایی که دادید در تهران نشسته و به آنها خندید.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428380-2.jpg
بیشتر بخوانید:

بودجه‌ای که با قهر به مجلس برود با قهر هم بیرون می‌آید / تا من هستم نمی‌گذارم بودجه کهگیلویه و بویراحمد کاهش پیدا کند / قربانی اصلاح بیس بودجه استان شدم / خاطره تاجگردون از دوره دانشجویی / انتظار از مدیران بیشتر است


طرز تفکر اصلی شما اقداماتی است که شما در این هشت سال در حق خانواده نفت انجام دادید نه حرف‌هایی که دیشب به زبان آوردید، الان که خارج از گود نشسته‌اید می‌خواهید از آنها دفاع کنید؟ متاسفانه این یکی از مشکلات شماست که حرف و عملتان یکی نیست در قسمتی دیگر از مصاحبه خودتان به عنوان سؤال فرمودید که قوانین جمهوری اسلامی نگفته است که من حتماً باید نماینده باشم آری قانون این را نگفته است اما در خانواده شما این قانون وجود دارد که خانواده تاجگردون یا هیچکس! شما باطرح این سؤال هم نمک بر زخم هوادارانتان و هم مخالفانتان پاشیدید، مخالفانتان که سالهاست این سؤال را می‌گویند که چرا فقط خانواده شما؟ که دست بر قضا چند روز پیش یکی از لیدرهایتان جواب این سؤال را داد (جناب ارشیا، در قسمتی از نامه خود آورده‌اند که آقای تاجگردون یادتان هست روزی که من بیچاره افرادی از اردکان فارس، دهدشت، مسیری، بابامیدان و روستاهای اطراف نورآباد را در خانه خودم وبستگانم جا می‌دادم برای روز رأی گیری؟). آری برای مخالفان روشن شد که سرنوشت گچساران را شهرهای اطراف آن مشخص می‌کنند نه مردم گچساران! اما این سؤال هنوز برای هوادارانتان روشن نیست که چرا فقط شما باید کاندید باشید. چند وقت پیش شما اسم و تصویر چهارصد نفر از عزیزان این شهر را آوردید که اینها همگی می‌توانند نامزد انتخابات باشند و در آخر برادرتان را به عنوان نامزد انتخابات معرفی کردید. واقعاً این سؤال را جواب دهید که چرا باید شما یا برادرتان نماینده باشید؟ آیا آن را موروثی می‌دانید؟ و اما در آخر چند وقت پیش پستی را در صفحه مجازیتان گذاشتید با این عنوان (دو لایو خوب در دو شب متوالی از دو انسان عاقل و با تجربه که نشان دادند فهم‌شان خیلی با بقیه فاصله دارد)!. آری جناب تاجگردون فهم ما هم با شما خیلی فاصله داشت چون ما مشکل بازار را رکورد و تورم می‌دیدیم اما شما مشکل را در ظاهرش می‌دیدید و ان بلا را بر سر خیابان بلادیان آوردید ما مشکل گچساران وباشت را بیکاری وفقر می‌بینیم شما در نبود کار برای پیمانکاران پارک ساحلی و دریاچه مصنوعی، ما مشکل روستاها را نبود امکانات اولیه می‌بینیم ولی شما نبود باغ تفریحی همچون باغ بنوشکه می‌بینید. فاصله فهم ما با شما زمین تا آسمان است.
---------------------------------------
اسحاق پاکدل ۹۹/۹/۱۹
 


کد مطلب: 428380

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428380/پاسخی-اظهارات-تاجگردون-لایو-اینستاگرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1