کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری سارقان مسلح محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

13 آذر 1399 ساعت 20:10

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: متهمان به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کردند.
 به گزارش کبنا، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت‌های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، دو باند ۵ نفره از سارقان و ۶ نفرمالخر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیر آنان شدند و ۳ دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428189-2.jpg

 این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به این که  متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۳۵ فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ۲ قبضه اسلحه گرم و مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کود شیمیایی، پوشاک، مواد غذایی و ... از متهمان کشف و ضبط شد.
 مصطفایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.
 


کد مطلب: 428189

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428189/دستگیری-سارقان-مسلح-محورهای-مواصلاتی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1