کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

توزیع خارج از شبکه کود شیمیایی کهگیلویه و بویراحمد توسط اخلال‌گران

13 آذر 1399 ساعت 12:34

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت شخص عرضه کننده خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در استان خبر داد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت شخص عرضه کننده خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای در استان خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد: براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با عوامل و اخلالگران توزیع خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه‌ی بر خورد می‌شود، اظهار داشت:  این فرد که سهمیه کود یارانه ای متعلق به کشاورزان را در بازار به قیمت گزاف به فروش می رساند، شناسایی کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعزیرات دربرخورد با افراد حقیقی و حقوقی  که به هر نحو در عرضه کالای اساسی اخلال ایجاد کند بدون اغماض ورود می کند.
صالحی افزود: حسب گزارش جهاد کشاورزی مبنی بر عرضه خارج از شبکه ۲۶۰ کیسه کود شیمیایی یارانه ای از سوی یک نفر در این راستا پرونده در یکی از شعبه های  تعزیرات حکومتی مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.
براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا پس از انجام تحقیقات لازم و سیر مراحل قانونی و با توجه به محتویات پرونده شعبه، تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و به جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.


کد مطلب: 428173

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428173/توزیع-خارج-شبکه-کود-شیمیایی-کهگیلویه-بویراحمد-توسط-اخلال-گران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1