تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۸
کد مطلب : ۴۲۸۰۸۹
رئیس بسیج اصناف شهرستان چرام خبرداد:

کمک‌های ضد کرونایی سردار هاشمی پور در راه چرام

۱
۱
کمک‌های ضد کرونایی سردار هاشمی پور در راه چرام
کبنا ؛اهدا 5 هزار ماسک به شهرستان چرام توسط سردار هاشمی پور رئیس موسسه کوثر و وعده کمک 25 هزار ماسک دیگر طی هفته‌های آتی در قالب طرح شهید سلیمانی.
 به گزارش کبنا، رئیس بسیج اصناف چرام در نشست شورای سلامت شهرستان چرام بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده تعدادی ماسک از طریق بسیج اصناف جهت کمک به بیماران کرونایی در قرنطینه تهیه شده است.
ایوب نوروزی افرود: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته و تماس‌هایی که با سردار هاشمی پور داشتیم تعداد. ۵ هزار ماسک به بسیج اصناف چرام کمک کردند وقول دادن که طی دو هفته آینده ۲۵ هزار ماسک دیگر برای شهرستان چرام تهیه وارسال شود.
 مسوول اتاق اصناف چرام در ستاد کرونایی شهرستان چرام با اشاره به اینکه این ماسک‌ها در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی وبا مشارکت خانه سلامت چرام توزیع می‌شود بیان کرد: آقای هاشمی الان نماینده نیست ولی در موسسه کوثر می‌تواند منشأ خدمات باشد و بقیه مسوولان می‌توانند برای کمک به شهرستان و مبارزه با کرونا رایزنی و درخواست کمک کنند.
نوروزی گفت: ما ماسک گرفتیم؛ شما هم صحبت کنید و الکل یا سایر ملزومات دیگر مبارزه با کرونا را بگیرید قطعاً کمک می‌کند و شاید یکی از دلایل اینکه آقای هاشمی رأی نیاورد این بود که سیاسی کاری نمی‌کرد.
 رئیس شورای شهرستان چرام در خصوص وضعیت ویروس کرونا در ادارات، گفت: شاید تنها اداره‌ای که ویروس کرونا را جدی نگرفته؛ جهاد کشاورزی شهرستان چرام است که تعداد مراجعه کنندگان با توجه به فصل کاشت هم زیاد است.
 عضو ستاد کرونای شهرستان چرام با انتقاد از عملکرد جهاد کشاورزی چرام گفت: تا ساعت ۸/۵ الی ۹ صبح مردم را معطل می‌کنند برای صبحانه وبهانه می‌کنند که اینترنت ضعیف است ولی بعد از صبحانه ظاهراً سرعت اینترنت خوب می‌شود.
وی توزیع حواله‌های کودشیمیایی را به لحاظ موقعیت کشاورزان نامناسب دانست و خواستار شد که حواله هر کشاورز در نزدیکترین عاملیت به محل سکونت صادر شود تا از شیوع کرونا در سایر مناطق جلوگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سوری
Iran, Islamic Republic of
کمک های مسجد اما محله ما بالای 350میلیون بوده ک توسط خیرین انجام شد. اما مانور تبلیغاتی ندادن هدف خدایی باشه
نه بخاطر 5میلیون تومان بوق و سرصدا نیت مهمه
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1