کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در لایو اینستاگرام مطرح شد

ساسان تاجگردون: گچساران و باشت آدم درشت می‌خواهد / واقعیت تلخ از نظر تاجگردون!؟

10 آذر 1399 ساعت 20:29

به دلیل اینکه من در دوگنبدان بزرگ شدم، آداب دینی و اجتماعی ام را در این شهر با گوشت و پوست خود حس کردم و آموختم، هیچوقت خود مرا گم نکردم و همیشه می خواسته ام احساس نزدیکی با مردم داشته باشم. همیشه با افتخار از این خاک و مرز و بوم توانسته ام کارهایی کنم که رضایتبخشی ممردم و خودم را حفظ کنم.


ساسان تاجگردون برادر بزرگتر غلامرضا تاجگردون، از سال 1374 در سازمان برنامه و بودجه استان فارس مشغول به کار شد، و پس از آن از سال 86 به عنوان مدیرکل، معاون استاندار فارس، رئیس هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی شیراز مسئولیت‌های مختلفی را عهده دار شد، وی در سال گذشته به عنوان معاون وزیر گردشگری و میراث فرهنگی مشغول به فعالیت شد و به تازگی نیز با استعفا از مسئولیت خود، سودای حضور در انتخابات مجلس و پیگیری مسئولیت پیشین برادر کوچکتر خود، حاج غلام، را در سر دارد 
به گزارش کبنانیوز؛ ساسان تاجگردون در لایو اینستاگرامی در صفحه شخصی خود که به تازگی ایجاد شده، به معرفی خود پرداخته و اظهار کرد: شرایط کاری من به گونه‌ای بود که در حوزه برنامه ریزی شروع شد، بعد از چند سال معاون برنامه ریزی بودجه و پس از ان معاون برنامه ریزی اشتغال استان فارس و 4 سال ریاست برنامه و بودجه فارس و یکسال معاونت وزارت را داشتم.
تاجگردون بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و شرایط محدود رفت و آمد، این پیج، پیج رسمی بنده است، مردم عزیز گچساران و باشت پیشنهاد و انتقادی و یا راهنمایی اگر برای بنده داشتند می‌توانند به این پیج مراجعه کنند.
وی ضمن گرامیداشت شهادت دانشمند هسته‌ای و بزرگداشت روز مدرس اظهار کرد: استان یکی از استان‌های پر اثر در حوزه‌های مختلف اجتماعی سیاسی بویژه در دفاع مقدس هستیم، همچنین ظرفیت‌های نخبگان در حوزه‌های علمی این استان از دیرباز وجود داشته است.
وی اظهار کرد: ما ریشه در این خاک داریم، اصالت ما به این استان زر خیز است و باید به اقتدار این نظام کمک کنیم و تعهد داشته باشیم،.
به دلیل اینکه من در دوگنبدان بزرگ شدم، آداب دینی و اجتماعی‌ام را در این شهر با گوشت و پوست خود حس کردم، هیچوقت خود مرا گم نکردم و همیشه می‌خواسته‌ام احساس نزدیکی با مردم داشته باشم. همیشه با افتخار از این خاک و مرز و بوم توانسته‌ام کارهایی کنم که رضایتبخشی ممردم و خودم را حفظ کنم.
وی گفت: فضای سیاسی گچساران و باشت با خط کشی‌های قومی و قبیله‌ای مصادف بود، و همیشه هم شاهد ایرادات این موضوع بودیم ولی در چند ساله اخیر مردم عزیز با فکر توسعه و پیشرفت و مطالبه گری، این خط کشی‌ها را کم کرده‌اند.
تاجگردون اظهار کرد: ما سهم بسیاری از تأمین نفت و صادرات نفت و گاز را داریم، و می‌توانیم تاثیرگذاری های بیشتری در اقتصاد ملی داشته باشیم.
تاجگردون گفت: از همه عزیزانی که مسئولیت اجتماعی و سیاسی در منطقه دارند خواهش می‌کنم اجازه دهید موتور توسعه این استان با سرعت بیشتری حرکت کند، قطعاً نعمت نفت و گاز روزی تمام می‌شود و ما باید به نحو بهتری از این نعمت بهره ببریم.
تاجگردون افزود: قطعاً توسعه در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و دیگر حوزه‌ها می‌توانند به توسعه پایدار استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.
وی گفت: به کسانی که به هر دلیلی به پیشرفت و توسعه منطقه علاقه‌ای ندارند توجهی نکنید.


  

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسئله مردم اشتغال و بیکاری فرزندانشان است اظهار کرد: حدود چند پروژه مهم پتروشیمی، سد چمشیر، لرزه نگاری را در شهرستان داریم، بالغ بر 3 هزار شغل غیرپایدار در منطقه ایجاد شده است.
تاجگردون بیان کرد: این پروژه‌های بزرگ در حال ساخت هستند و قطعاً بعد از رسیدن به بهره برداری، میزان اشتغال کاهش خواهد یافت و ما باید به دنبال اشتغال پایدار در شهرستان باشیم.
وی بیان کرد: در بخش کشاورزی سد چمشیر موقعیت مناسبی را برای توسعه کشاورزی ایجاد خواهد کرد. می‌طلبد مدیران ما با اشتیاق بیشتر این پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.
تاجگردون گفت: وجود مواهب طبیعی ظرفیت خود گردشگری را می‌تواند ایجاد کند. بدون صرف هزینه‌های بالا می‌تواند چرخه اقتصاد را در این حوزه به حرکت درآورد.
وی افزود: جوانان ما همیشه باید مطالبه گری پایداری داشته باشند.
واقعیت تلخی را باید بپذیریم، در نظام جمهوری اسلامی اگر آدم‌های درشتی نداشته باشیم از قافله رشد و توسعه عقب خواهیم ماند، خوشبختانه در چند ساله اخیر این توسعه ادامه پیدا کرد.
وی بیان کرد: دو موضوع مهم در خصوص پیشرفت دو شهرستان این است که مطالبه گری از جانب شما وجود داشته باشد، مدیران لایقی باشند که بتوانند مطالبات شما را از نظام و دولت بگیرند.
تاجگردون بیان کرد: فرصت‌های ویژه‌ای را در موقعیت‌های دیگر ایجاد خواهیم کرد و از طریق همین پیج از شما بیشتر بهره خواهیم برد.
تاجگردون اظهار کرد: امسال به خاطر کرونا، بسیاری از هموطنان ما از دست رفت، دعا می‌کنیم هر چه زودتر این ویروس منحوس از بین برود.
تاجگردون گفت: از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان متشکریم، از دوستان عزیز در بخش‌های مختلف، هنرمندان، ورزشکاران، بازاریان و کسبه خواهش دارم کاری کنید کارستان، و همینطور که شهرستان خط توسعه را پی گرفته، ادامه دهیم، این ریل توسعه راه افتاده، بدون شک همه کسانی که در این منطقه هستند آرزویشان پیشرفت منطقه است.
وی گفت: هدف از این لایو زنده، ارائه پیج رسمی خودم بود، ان شالله اگر فرصت بهتری ایجاد شد، راهنمایی‌های شما چراغ راه من باشد.


کد مطلب: 428087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428087/ساسان-تاجگردون-گچساران-باشت-آدم-درشت-می-خواهد-واقعیت-تلخ-نظر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1