کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست ستاد مقابله با کرونای بویراحمد مطرح شد

آمار جریمه خودروهای شهر یاسوج در چند روز اخیر

6 آذر 1399 ساعت 21:41

فرماندار بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به میزان رعایت محدودیت های ابلاغی توسط سازمان های و ادارات، گفت: حدود نود درصد محدودیت ها توسط ادارات، سازمان ها و ارگان ها رعایت می شود و مابقی با جریمه ها، تذکر و پلمپ مواجه می شوند.


فرماندار بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به میزان رعایت محدودیت‌های ابلاغی توسط سازمان‌های و ادارات، گفت: حدود نود درصد محدودیت‌ها توسط ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها رعایت می‌شود و مابقی با جریمه‌ها، تذکر و پلمپ مواجه می‌شوند
به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛ شاهرخ کناری روز پنجشنبه 6 آذرماه در این نشست به میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، خدماتی و بازرگانی اشاره کرد و گفت:  بر اساس برآوردها بیش از  نود درصد دستورالعملهای مقابله با کرونا رعایت می‌شود.
شاهرخ کناری با اشاره به رعایت صد درصدی اجرای محدودیت‌ها در مدارس گفت: کلیه مدارس تعطیل هستند و کادر مدارس در آن مکان‌ها حضور فیزیکی ندارند.
کناری افزود:  باشروع وضعیت قرمز میزان  منع تردد در شهر یاسوج هشتاد درصد رعایت شد و میزان کنترل در ورودی شهر یاسوج 2367 مورد کنترل شده، 945 تذکر لسانی، 71 مورد اعمال قانون و 4 خودرو در ورودی شهر یاسوج توقیف شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به میزان رعایت منع تردد خودروی شخصی از ساعت 21 تا 4 صبح، گفت: بیش از هشتاد درصد در شهر یاسوج منع ترددها را رعایت می‌کنند که در همین رابطه توسط پلیس یاسوج 273 خودرو تذکر لسانی، 75 مورد اعمال قانون، یک مورد جریمه 1 میلیون تومانی و 273 مورد جریمه 200 هزار تومانی شدند.
وی افزود: در مرکز استان عزم همگانی برای جلوگیری از مراسمات عروسی و عزا و وجود دارد که تلاش داریم این موارد در شهرستان همگانی شود.
فرماندار بویراحمد در خصوص شیفت شب مدیران دستگاه‌ها برای تردد در شب گفت: دستورالعمل قانونی این  است که مدیر دستگاه و حراست اسامی و افراد را تأیید و  به فرمانداری ارسال کند، تا فرمانداری نامه مکتوب به پلیس راهور و پلیس راه  ارسال کند تا افراد مشکلی نداشته باشند.


کد مطلب: 427953

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427953/آمار-جریمه-خودروهای-شهر-یاسوج-چند-روز-اخیر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1