تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۲۷۹۵۳
در نشست ستاد مقابله با کرونای بویراحمد مطرح شد

آمار جریمه خودروهای شهر یاسوج در چند روز اخیر

۰
آمار جریمه خودروهای شهر یاسوج در چند روز اخیر
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به میزان رعایت محدودیت‌های ابلاغی توسط سازمان‌های و ادارات، گفت: حدود نود درصد محدودیت‌ها توسط ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها رعایت می‌شود و مابقی با جریمه‌ها، تذکر و پلمپ مواجه می‌شوند
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ شاهرخ کناری روز پنجشنبه 6 آذرماه در این نشست به میزان اجرای محدودیت‌های ابلاغی در حوزه‌های تجاری، خدماتی و بازرگانی اشاره کرد و گفت:  بر اساس برآوردها بیش از  نود درصد دستورالعملهای مقابله با کرونا رعایت می‌شود.
شاهرخ کناری با اشاره به رعایت صد درصدی اجرای محدودیت‌ها در مدارس گفت: کلیه مدارس تعطیل هستند و کادر مدارس در آن مکان‌ها حضور فیزیکی ندارند.
کناری افزود:  باشروع وضعیت قرمز میزان  منع تردد در شهر یاسوج هشتاد درصد رعایت شد و میزان کنترل در ورودی شهر یاسوج 2367 مورد کنترل شده، 945 تذکر لسانی، 71 مورد اعمال قانون و 4 خودرو در ورودی شهر یاسوج توقیف شده است.
فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به میزان رعایت منع تردد خودروی شخصی از ساعت 21 تا 4 صبح، گفت: بیش از هشتاد درصد در شهر یاسوج منع ترددها را رعایت می‌کنند که در همین رابطه توسط پلیس یاسوج 273 خودرو تذکر لسانی، 75 مورد اعمال قانون، یک مورد جریمه 1 میلیون تومانی و 273 مورد جریمه 200 هزار تومانی شدند.
وی افزود: در مرکز استان عزم همگانی برای جلوگیری از مراسمات عروسی و عزا و وجود دارد که تلاش داریم این موارد در شهرستان همگانی شود.
فرماندار بویراحمد در خصوص شیفت شب مدیران دستگاه‌ها برای تردد در شب گفت: دستورالعمل قانونی این  است که مدیر دستگاه و حراست اسامی و افراد را تأیید و  به فرمانداری ارسال کند، تا فرمانداری نامه مکتوب به پلیس راهور و پلیس راه  ارسال کند تا افراد مشکلی نداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1