کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرلشکر سلامی؛

گزینه نظامی علیه ایران از دستور کار دشمن خارج شده است

5 آذر 1399 ساعت 14:23

فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مأیوس و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است.


فرمانده کل سپاه گفت: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مأیوس و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از طرح‌های خدمات‌رسانی بسیج با بیان اینکه خدمت ما به مردم بدون منت است و رسم و مرام بسیجی‌ها شرف، جوانمردی و غیرت است، گفت:آن‌ها [بسیجی ها] از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند. زینت‌یافته به پاکی و طهارت و  اهل ایثار هستند و این رخساره معنوی بسیج ما است؛  دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند، ناامید و مأیوس است.
وی با بیان اینکه جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده است، افزود: اما در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم را هدف قرار داده است.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.
سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.
وی با بیان اینکه لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، اظهار داشت: جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.


کد مطلب: 427912

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427912/گزینه-نظامی-علیه-ایران-دستور-کار-دشمن-خارج-شده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1