تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۴۲۷۹۱۰
کبنا گزارش می‌دهد

آبداران کهگیلویه و بویراحمد همچنان معطل وعده مسوولان / مددطلبی آبداران از استاندار / سفر بی‌فایده مسوولان کشوری به کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
آبداران کهگیلویه و بویراحمد همچنان معطل وعده مسوولان / مددطلبی آبداران از استاندار / سفر بی‌فایده مسوولان کشوری به کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدتی است که از تجمع آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد در جلوی استانداری و برخی از دستگاه‌های دولتی این استان می‌گذرد و مسوولان قول پیگیری مشکلات این آبداران را دادند، اما هنوز که هنوز است، نه مشکل آبداران برطرف شده و نه مسوولان به وعده‌هایشان جامه عمل پوشانده‌اند.
به گزارش کبنا، آبداران کهگیلویه و بویراحمد که در این شرایط کرونا چندین ماه از حقوق آنها عقب افتاده و فشارهای اقتصادی آبداران و خانواده‌ آنها را رنج می‌دهد، در همین راستا آنها برای احقاق حق‌شان از مسوولان مدد طلبیدند، اما مسوولان تاکنون جزو وعده پیگیری هیچ کاری برای آنها انجام نداده‌اند.
بعد از تجمع آبداران، جمعی از مسوولان کشوری به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند که سفر آنها نیز تا این لحظه گره از مشکلات آبداران باز نکرده است. در جلسه‌ای که با حضور معاون منابع انسانی آب و فاضلاب کشور برگزار شد، تصمیماتی مبنی بر رفع مشکلات آبداران اتخاذ شد.
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت: در جلسه ای که با حضور معاونت منابع انسانی وپشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، ایلیادی مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری و محرمی راد مدیرکل دفتر منابع انسانی و آموزش شرکت مهندسی آب و فاضلاب، مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات برگزار شد؛ مسائل مربوط به منابع انسانی و فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
رضا گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این جلسه ضمن تاکید بر ساماندهی و بهبود نیروی انسانی در شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور گفت: یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های آبفای کشور را وضعیت نیروی انسانی اعم از رسمی، قراردادی، شرکتی و حجمی دانست و افزود: این مسیر با تلاش و برنامه ریزی مدون هموار خواهد شد.
وی افزود: تمامی تلاش‌ها و همت مجموعه شرکت‌های آب وفاضلاب، خدمت صادقانه به مردم در راستای تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، جمع آوری، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب است.
گیاهی با اشاره به اهمیت و لزوم ساماندهی نیروهای حجمی و شرکتی از طریق آزمون داخلی تصریح کرد: این آزمون طی سه سال و با راهبری و تمرکز وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور و برای نیروهای حجمی و شرکتی که در بخش‌های اصلی شرکت قرار دارند انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فریاد آبداران کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئولان آب و فاضلاب پنبه بی‌توجهی را از گوش‌شان در بیاورند ( فیلم و عکس)


        فریاد آبداران کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئولان آب و فاضلاب پنبه بی‌توجهی را از گوش‌شان در بیاورند ( فیلم و عکس)
وی یادآور شد: ملاک تشخیص جذب این افراد تأیید هیات مدیره شرکت‌های آبفا استان‌ها و کسب حد نصاب 50 درصد نمره آزمون داخلی خواهد بود.
گیاهی ایجاد فضای روانی مثبت در مجموعه شرکتهای آبفا و تکریم نیروهای حجمی و خدماتی و بازنشسته‌ها را ضروری دانست و گفت: در همه حال باید در مسیر تکریم کارکنان حرکت کنیم.
 در ادامه این نشست نیز فیض اله پاسره با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه یکپارچه سازی و تعیین وضعیت پست‌های سازمانی کارکنان از استان‌های پیشتاز است تصریح کرد: این موضوع به روان سازی امور و پیشبرد برنامه‌ها و اهداف شرکت کمک شایانی کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری و همراهی کارکنان در این زمینه تقدیر کردو گفت: تقویت روحیه جهادی و ایجاد انگیزه در میان کارکنان به جد در دستور کار مدیران آبفا قرار دارد.
در ادامه این نشست مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت آبفا استان ضمن ارائه گزارش از وضعیت و عملکرد شرکت در مدت یکپارچه سازی نظرات و پیشنهادات خود را پیرامون حوزه‌های کاری مطرح و معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، محرمی راد مدیر کل دفتر منابع انسانی و آموزش و ایلیادی مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نسبت به مرتفع نمودن مشکلات با ارائه رهنموداتی مبنی بر لزوم اجرای راهکارهای عملی و قانونی اقدام شود.
 همچنین خبرگزاری صدا و سیما در خبری از زبان پاسره نوشت: با تخصیص اعتبار، مشکلات آبداران کهگیلویه و بویراحمد برطرف می‌شود.
فیض‌الله پاسره مدیر عامل آب و فاضلاب استان با بیان اینکه مشکلات آبداران و قرار داد آن‌ها برطرف می‌شود گفت: با تخصیص اعتبار، توسط استانداری، مشکلات آبداران برطرف می‌شود.
 مدیر عامل آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشکل آبداران در دستور کار است افزود: قرارداد آبداران با پیمانکار در حال انعقاد است و مشکلات اعتباری آن‌ها برطرف می‌شود.
 فیض الله پاسره افزود: همه تلاش ما از مجموعه آب و فاضلاب و استانداری این است با تخصیص اعتبار، مشکلات آنها را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم.

بر پایه این گزارش، شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از چندین هفته از تجمع آبداران، قادر نبوده که اعتبار کافی را برای پرداخت حقوق آبداران جذب کند و همچنان این نیروهای خدوم معطل سهل‌انگاری مسوولان مربوطه هستند که بهتر است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نماینده عالی دولت در این خصوص چاره‌اندیشی کند و به مدیران شرکت آب و فاضلاب تذکرات لازم را بدهد تا حرکت موثری برای پرداخت حقوق آبداران و قراردادهای آنها انجام بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نوروز
Iran, Islamic Republic of
نوروز این نیروها کارکنان شرکت نیستند و زیر مجموعه پیمانکار هستن و اصلا در این آزمون نمیتونن شرکت کنن رسانه چیز خلی هستی حداقل مطالعه کن و مطلب بزن
Iran, Islamic Republic of
شرکت بهم ریخته فقط مشکل آبداران نیست سیستم به هم پاشیده است
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
1