کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفت و گوی کبنانیوز با پورالحسینی مدیر سابق جهاد کشاورزی گچساران:

هیچ اطلاعی از این عزل و نصب نداشتم / اطلاع رسانی تودیع و معارفه از طریق اینستاگرام فرماندار گچساران!

2 آذر 1399 ساعت 21:38

مدیر جهاد کشاورزی گچساران در خصوص تودیع خود گفت: من هیچ اطلاعی از این عزل و نصب نداشتم تا ساعت 1 ظهر به بنده گفتند. حراست اداره به بنده از قول حراست کل آقای «آقاشیری» گفته اند که مسئول روابط عمومی برای معارفه حضور پیدا کنند. به بنده چیزی نگفتند.


امروز طی اقدامی عجیب معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی گچساران صورت گرفت، در حالی که مدیر پیشین از این اقدام بی خبر بوده است، همچنین خبر معارفه مدیر جدید از طریق صفحه اینستاگرام فرماندار گچساران انتشار یافته است.
به گزارش کبنانیوز از گچساران؛ سید عبدالوهاب پورالحسینی جزو مدیران پیگیر گچساران است که روزانه، به مناطق مختلف سرکشی می‌کند و پیگیر مسائل و مشکلات است و اخبار فعالیت‌های خود را به طور مداوم در صفحه شخصی خود قرار می‌دهد.
 عبدالوهاب پورالحسینی در خصوص این تغییر امروز 2 آذرماه در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: من هیچ اطلاعی از این عزل و نصب نداشتم تا ساعت 1 ظهر به بنده گفتند. حراست اداره به بنده از قول حراست کل آقای «آقاشیری» گفته‌اند که مسئول روابط عمومی برای معارفه در فرمانداری حضور پیدا کنند. به بنده چیزی نگفتند.
پورالحسینی در خصوص چرایی این تغییر افزود: من همه چیز را به خدا می‌سپارم. در حال حاضر با توجه به اینکه هیچ صحبتی با من نشد، نه مسئولین سیاسی و نه مسئولین استان صحبت کرده‌اند، خانم مهندس را معارفه کردند، بنده هم در معارفه شرکت نکردم.
طی چند ماه اخیر، پورالحسینی به دلیل برخی مسائل، نامه‌ی استعفای خود را نوشت، ولی با این استعفا موافقت نشد، همچنین پورالحسینی گفته بود در صورت نیاز مسائلی را با رسانه‌ها مطرح می‌کنم که وی این بار نیز در این خصوص سکوت کرد. 
به نظر می‌آید چنین تودیعی که حتی فرد از تغییر مدیریتی خود اطلاع ندارد و به جلسه تودیع خود دعوت نمی‌شود، شایسته مدیری که زحمات زیادی برای شهرستان کشیده، نیست. از طرفی به نظر عجیب است که تودیع و معارفه‌ی یکی از مهمترین پست‌های شهرستان، بدون حضور خبرنگاران و این چنین از طریق صفحه‌ی اینستاگرامی اطلاع رسانی می‌شود و فرماندار هیچ برنامه‌ای در خصوص تودیع و معارفه ندارد و گویا با وجود این بی اخلاقی در تودیع، دفاعی از مدیر خود صورت نمی‌دهند و فقط برگزار کننده‌ی یک جلسه هستند.
علی خوان پایه فرماندار گچساران در صفحه‌ی شخصی خود با اطلاع رسانی این معارفه نوشت: جلسه تودیع و تکریم مدیران قدیم و جدید جهاد کشاورزی شهرستان گچساران، در این جلسه از خدمات پورالحسینی تقدیر و تشکر و به جای وی خانم عطازاده مشغول به کار گردید.



لازم به ذکر است؛ عبدالوهاب پورالحسینی به مدت دو سال ریاست جهاد کشاورزی گچساران را برعهده داشت و لیلا عطازاده جانشین وی شده است.

         https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427827-1.jpg
         https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427827-2.jpg
         https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427827-3.jpg
------------------------------------------------
خبرنگار: سیده زهرا حسینی فر


کد مطلب: 427827

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427827/هیچ-اطلاعی-این-عزل-نصب-نداشتم-اطلاع-رسانی-تودیع-معارفه-طریق-اینستاگرام-فرماندار-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1