تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۲۷۸۲۱
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

کشف بیش از ۷۴ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد

۱
کشف بیش از ۷۴ کیلو تریاک در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۷۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور بابامیدان - یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «ایرج بختیاری» اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت و گچساران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور بابامیدان به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.
بختیاری تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاد شده به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

      تعقیب و گریز پلیس با سمند حاوی 168 کیلو  تریاک

وی افزود: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی وبا شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودرو در نهایت متوقف و یکی از سرنشینان خودرو دستگیر و راننده به همراه یکی دیگر از سرنشینان خودرو با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران در بازرسی از آن ۷۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۶ عدد تیر جنگی کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با اشاره به اینکه متهم به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری دیگر متهمان در دستور کار پلیس قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1