کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

گفت و گویی با «پینگیل» سگ خانم بازیگر

وحید حاج سعیدی

2 آذر 1399 ساعت 12:25

انتظار داریم در مورد تغذیه و وسایل نگهداری از سگ مثل ناخنگیر، قلاده، شامپو ، پد آموزش ادرار، ظرف غذای سیلیکونی، کیف حمل و نقل سگ، عطر مخصوص سگ، قطره ضد کنه، ست مسواک و خمیر دندان توله سگ، پرزگیر رولی، لوسیون تخصصی چشم سگ، ضد عفونی کننده و از بین برنده بوی ادرار و ... حمایت ارزی بیشتری صورت گیرد


وحید حاج سعیدی در یادداشتی از زاویه طنز انتقادی به موضوع سوژه شدن زندگی برخی هنرپیشه‌ها در فضای مجازی و رسانه‌ها پرداخته است.
 به گزارش کبنانیوز حاج سعیدی نوشته است: در پی پیدا شدن «پینگیل» سگ خانم بازیگر که توسط عده‌ای بی رحم به سرقت رفته بود، موجی از شور و نشاط جامعه را فرا گرفت و مردم گرانی، تحریم، اختلاس‌ها، دستگیری برخی مسئولان فاسد، انتخابات آمریکا و... را به فراموشی سپردند و فقط کم مانده جامه بدرند و به قول نقی معمولی از فرط خوشحالی زوزه بکشند! اصل خبر به روایت جراید...
حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم در صفحه اینستاگرام خود خبر از پیدا شدن سگ خود دادند. حدیثه تهرانی بازیگر جوان کشورمان به همراه همسرش کیان مقدم با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرامش، با بغض و خوشحالی وصف ناپذیری خبر از پیدا شدن سگشان دادند و از کسانی که در این مدت از داخل و خارج کشور تماس گرفتند و ابراز محبت نمودند تشکر کردند! حدیثه تهرانی گفت: «سگ، این حیوان‌های زبان بسته را ندزدید، شاید بیماری داشته باشند و به خانواده‌ای که با آن‌ها زندگی می‌کنند وابسته باشند»!
در همین رابطه گفت‌وگوی کوتاهی با «پینگیل» سگ خانم بازیگر انجام دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست و حاوی نکات اجتماعی فراوانی است!
-از روز حادثه بگوئید
اجازه بدهید من قبل از هر چیز از همه دوستان و آشنایانی که در این مدت از داخل و خارج کشور با سرکار خانم حدیثه تهرانی از بزرگان عرصه هنر کشور و همسر محترمشان کیان مقدم از خوبای موسیقی مملکت، به صورت حضوری، تلفنی، پیامکی، واتس آپی، تلگرامی، اینستاگرامی و ... همدردی کردند و اظهار محبت داشتند، یک قدردانی سگی داشته باشم و از همین جا دست و صورت تک تکشان را لیس می‌زنم و برایشان دم تکان می‌دهم!
برای صدا و سیما هم متاسفم که خبر دزدیده شدن گردنبند علی دایی و خفت گیری از دختر قاسم خانی را با آب و تاب پوشش می‌داد،  ولی ظاهراً ما هویچ هستیم که حتی به صورت زیر نویس هم به سرقت ما اشاره نشد... بگذریم... در ضمن اصلاً دوست ندارم راجع به اون لحظات تلخ و خاکستری صحبت کنم!
-نظرتان راجع به شنا برخلاف آب و اظهار نظر سوفسطایی برخی سلبریتی ها چیست؟
دوست من یا شما نمی‌دانید شنا چیست یا در جهت یابی مشکلات اساسی دارید. شما هزینه زندگی خودت را با زندگی لاکچری سلبریتی ها مقایسه نکن. زندگی سلبریتی ها مخارج  خاص خودش را دارد و این‌ها باید برای جذب فالوئر و تبلیغات در اینستاگرام تمام هنرشان را به کار ببندند. اصلاً شما می دانید خانم برس گره باز کن من را چند خریده است؟! آیا شما از قیمت لوسیون تخصصی پاک کننده گوش سگ خبر دارید؟ (بیا جلوتر همین دندون عقبی را نگاه کن! خانم فقط 10 میلیون پول عصب کشی همین دندون رو داده!) در ثانی شما فکر می‌کنید ما هنوز مثل چهارصد سال پیش استخوان سق می‌زنیم؟! در جریان هستید هر وعده غذای سگ با دلار نیمایی چقدر آب می‌خورد؟! در ضمن وقتی مردم دوست دارند، در مورد ریز جزییات زندگی سلبریتی ها خبر داشته باشند باید هزینه این آگاهی را هم بپردازند!
-نظرتان راجع به دخالت سلبریتی ها در سیاست و اظهار نظر در اموراتی که در آن تخصص ندارند، چیست؟
شما ملاحظه بفرمائید وقتی نماینده مجلس راجع به آرنج تیم ملی نظر می‌دهد؛ وقتی فوتبالیست هنرپیشه و خواننده می‌شود؛  هنرپیشه مجری گری می‌کند؛ لیسانس کشاورزی در صدا و سیما تهیه کننده می‌شود و قس علی هذا ... آن وقت شما انتظار دارید سلبریتی با چندین میلیون فالوئر که حاضرند برای رنگ لاک ناخن پای سلبریتی محبوبشان، در رفراندم شرکت کنند، سکوت کند و راجع به مسائل روز کشور و دنیا نظر ندهد؟! پس فردا هوادار به این سلبریتی ایراد نمی‌گیرد که چرا مثلاً در خصوص مقوله انتخابات ما را تنها گذاشتید؟! ما بدون نظرات شما چگونه کاندیدای اصلح را شناسایی کنیم؟! بنابراین نباید از نقش سلبریتی ها در لایه‌های مختلف جامعه غافل شد و آن را به باد استهزا گرفت!
-جناب پینگیل سخن پایانی‌تان را بفرمائید؟
حقیقت امر آن دوران که می‌گفتند «پیش سگ انداز از دور استخوان» گذشته است و الان سگ‌ها برای خودشان حامیانی دارند. انتظار داریم در مورد تغذیه و وسایل نگهداری از سگ مثل ناخنگیر، قلاده، شامپو، پد آموزش ادرار، ظرف غذای سیلیکونی، کیف حمل و نقل سگ، عطر مخصوص سگ، قطره ضد کنه، ست مسواک و خمیر دندان توله سگ، پرزگیر رولی، لوسیون تخصصی چشم سگ، ضد عفونی کننده و از بین برنده بوی ادرار و ... حمایت ارزی بیشتری صورت گیرد و قوانین سگ گردانی حذف شود تا سلبریتی‌هایی که ما را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفته‌اند بیشتر از این برای رفاه و نگهداری ما عذاب نکشند!


کد مطلب: 427796

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427796/گفت-گویی-پینگیل-سگ-خانم-بازیگر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1