کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان؛

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

2 آذر 1399 ساعت 10:53

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس هیات اندیشه ورز کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان هفته بسیج را تبریک گفت.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد و رئیس هیات اندیشه ورز کارگران و کارخانجات سپاه فتح استان هفته بسیج را تبریک گفت.
به گزارش کبنانیوز؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق اهداف تبیین شده در گام دوم انقلاب، فرهنگ و تفکر بسیجی باید بیش از پیش در کشور تقویت شود و مکتب شهید سلیمانی در این مسیر راهگشا و چراغ راه است.
پروانه نیک مرام در پیامی که امروز به مناسبت هفته بسیج انتشار داده، آورده است؛
هفته بسیج، فرصتی برای بزرگداشت جانفشانیها، دلاوری‌ها و فداکاری همه دلیرمردان و شیرزنانی است که در دوران دفاع مقدس و در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با از خودگذشتگی و ایثار، بر عهد و پیمان خویش با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استوار و پابرجا مانده و این عهد و پیمان را هرکجا که نیاز شد با نثار خون پاک و مطهر خود امضا کردند و مظهر و نماد اتحاد و انسجام ملی ایرانیان شدند.
وی افزود: امروز یکی از این عرصه‌های مهم؛ پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا است که بدون شک نقش بسیج در جذب و سازماندهی نیروهای جهادی فعال در مدیریت بحران کرونا، کمک‌های مؤمنانه و حضور فعالانه در کارگروه‌های بهداشت و درمان بسیار اثرگذار و همراه با اقدامات مؤثر بوده است.
در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانب هفته بسیج و فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به ملت شریف ایران بویژه مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد را تبریک عرض نموده امیدوارم اقشار مختلف بسیج در دستیابی به اهداف متعالی این نهاد موفق و سرفراز باشند.


کد مطلب: 427793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427793/پیام-تبریک-مدیرکل-تعاون-کار-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-هفته-بسیج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1