تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۲۷۷۷۳
توسط مجمع خیرین سلامت استان صورت گرفت؛

پرداخت 320 میلیارد ریال برای پروژه های سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
پرداخت 320 میلیارد ریال برای پروژه های سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مهمترین و فراگیرترین نهاد غیردولتی کمک کار عرصه سلامت از سال ۱۳۸۹ برای سازماندهی و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی خیرین عزیز در عرصه بهداشت و درمان استان تشکیل گردید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ کیان دهراب پور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در همین راستا تاکنون هفده پروژه خیرساز در استان احداث و تکمیل و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است که از این پروژه های تکمیل شده میتوان به مراکز جامع خدمات سلامت مادوان شهرستان بویراحمد، کریک شهرستان دنا، مرحوم بازی پور بوستان شهرستان باشت، مرحوم شکیبایی شهرستان گچساران و قلعه دختر شهرستان کهگیلویه اشاره کرد، همچنین در همین رابطه میتوان از پروژه های خانه بهداشت حیدرآباد لوداب، کلینیک تخصصی باشت، تکمیل اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و چند پایگاه اورژانس جاده ای و ... نام برد.
یازده پروژه هم در حال احداث و تکمیل می باشد که بعضی از آنها تا پایان سال تکمیل و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت از جمله خانه بهداشت کاکان و همراه سرای بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج.
در همین راستا پروژه های دیگری از قبیل کلینیک دندانپزشکی گچساران، همراه سرای بیمارستان بی بی حکیمه، پایگاه سلامت شهر سوق، مرکز بیماران خاص یاسوج، مرکز پزشکی هسته ای مرکز استان و موارد دیگری هم در حال احداث و تکمیل می باشند.
لازم به ذکر است تاکنون برای این پروژه ها و خرید بعضی از تجهیزات مرتبط بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال از کمکهای نقدی خیرین هزینه شده است.
در رابطه با پیشگیری و درمان کرونا هم از همان ابتدای اسفند ۹۸ بعضی تجهیزات از طرف مجمع خریداری و در اختیار بعضی از مراکز درمانی قرار گرفت و در برنامه کمکهای مومنانه هم ففط در یک مورد حدود ۵۰۰ بسته بهداشتی در اختیار خانواده بیماران سرطانی قرار گرفت.
هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان ضمن تشکر از رسانه ها که بازوی قوی ای برای پیشبرد اهداف این مجمع بوده و هستند در پایان شماره حسابی را به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۵۰۰۱۴۰۰۱۷ به نام مشارکتهای مردمی خیرین سلامت معرفی تا در اختیار عموم قرار گیرد و خیرین عزیز بتوانند از این طریق کمکهای نقدی خود را ارائه نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود جناب دکتر
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1