تاریخ انتشار
شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۲۷۷۶۴

فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد

۰
فریبا کوثری سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان شد
کبنا ؛فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در گروه تخصصی کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق (کتاب‌های زرافه) به عنوان سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان انتخاب شد.
به گزارش کبنا، لزوم توجه بیشتر به کتاب‌های کودک و نوجوان به‌ویژه در دوران همه‌گیری کرونا بهانه‌ای است تا هنرمندان و چهره‌های شناخته شده به حمایت از این حوزه بپردازند. فریبا کوثری به عنوان اولین سفیر کتاب‌های کودک و نوجوان وارد این عرصه شد.
فریبا کوثری (۱۳۴۵) از سال ۱۳۶۷ و با بازی در فیلم در مسیر تندبار به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی وارد سینما شد و از آن پس به فعالیت در عرصه‌های مختلف نمایشی از جمله تئاتر و تلویزیون نیز ادامه داده است. بازی‌های وی در سریال‌های معصومیت از دست رفته (۱۳۸۲) و مختارنامه (۱۳۸۹) هر دو به کارگردانی داود میرباقری در خاطرها مانده است.
در متن تقدیرنامه‌ سیدغلامرضا کاظمی‌دینان، رئیس شورای سیاست‌گذاری انتشارات سیمای شرق به فریبا کوثری، آمده است: 
نقش بی‌بدیل هنرمندان محبوب و مردمی در آگاهی بخشی به آحاد مردم و ارتقاء فرهنگ عمومی غیرقابل کتمان و بسیار موثر است. در برهه‌ای از تاریخ جهان که تمامی شئونات زندگی بشر دستخوش حوادث طبیعی و غیرطبیعی است و ویروس کرونا تغییرات عمده‌ای در سبک زندگی انسان‌ها ایجاد کرده، تلاش برای دستیابی به زندگی با کیفیت از طریق توسعه کتاب‌خوانی بسیار ارزنده و قابل ستایش است. در این بین تصدیق خواهید فرمود که حوزه کودک و نوجوان به دلایل متعددی نیازمند توجه ویژه‌ای از سوی نخبگان فکری و فرهنگی جامعه از جمله هنرمندان عزیز است.
گروه تخصصی کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق «کتاب‌های زرافه» نام دارد که، با هدف آموزش کودکان و کمک به آن‌ها برای درک بهتر دنیای اطرافشان آثاری تالیف و ترجمه کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1