کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه بهمئی:

اخراج کارگران بهمئی در پالایشگاه بیدبلند 2 / نماینده بهبهان باید پاسخگو باشد

30 آبان 1399 ساعت 21:10

امام جمعه بهمئی گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده هم نماینده بهبهان و هم مسئولان آن شهرستان به تبع تصمیمات نماینده بهبهان تلاش می کنند تا کارگران شهرستان بهمئی را از پالایشگاه بیدبلند ۲ اخراج کنند.


امام جمعه بهمئی گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده هم نماینده بهبهان و هم مسئولان آن شهرستان به تبع تصمیمات نماینده بهبهان تلاش می کنند تا کارگران شهرستان بهمئی را از پالایشگاه بیدبلند ۲ اخراج کنند.
به گزارش کبنا، نماز جمعه این هفته شهرستان بهمئی به امامت حجت‌الاسلام سید محمدیوسف افروغی امام جمعه این شهرستان اقامه شد.
افروغی در خطبه‌های نماز اظهار کرد: با نگاه و حرکت و صحبت خود نسبت به حق دیگران می‌توانیم احترام بگذاریم و به آن‌ها کمک کنیم.
امام جمعه بهمئی به مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از نوادگان امام حسن مجتبی(ع)  بوده که زیارتگاه آن حضرت در شهر ری استان تهران واقع شده است و دارای کرامات زیادی دارد.
افروغی به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: همچنان این بحث وجود دارد که اگر جو بایدن بر سر کار بیاد به نفع ایران است یا به ضرر ما یا اگر آقای رئیس جمهور فعلی بر سر کار بماند اوضاع چگونه خواهد بود.
این خطاب جمعه با بیان این که این‌ها همه یک بازی رسانه‌ای است خاطرنشان کرد: نباید دوستان مذهبی و انقلابی و مسجدی در این گردنه رسانه‌ای فریب بخورند و بدانیم هیچ تغییراتی نسبت به دشمنی آمریکا به ایران وجود نخواهد آمد.
افروغی ادامه داد: صورت‌های آن‌ها متفاوت است یکی با دستکش مخملی جلو می‌آید و دیگری با شمشیر که هیچ فرق و یا کم و زیاد دشمنی آمریکا با ایران اسلامی وجود نخواهد داشت بایدن از طراحان اصلی داعش است و از طراحان اصلی تحریم علیه ایران به شمار می‌رود.
امام جمعه بهمئی خاطرنشان کرد: بایدن یکی از طراحان اصلی و کسانی است که در ترور حاج قاسم سلیمانی نقش داشت و در کل موجود خبیثی است.
افروغی در همین خصوص گفت: تمام نقشه های آمریکا علیه ایران شکست خورده و با شکست مواجه شده و دچار مشکل گردیده است و در این راه همان جمله‌ای که مقام معظم رهبری فرمودند با ما شما مذاکره نخواهیم کرد این تنها نخسه نجات بخش کشور ایران اسلامی است.
این خطیب جمعه با اشاره به این که چند ماه بیشتر از دولت روحانی بیشتر باقی نیست افزود: در همین چند ما تمام تلاش خود را کنند تا مشکلات برطرف شود و یادگاری خوبی از خود به جا بگذارند.
وی به برخی از مشکلات بهمئی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شورای اشتغال کجاست شورای اشتغال الان خیلی جایش خالی است.
افروغی با نام بردن از برخی ادارات گفت: دهیاری ها و شوراها کجا هستند که هیچ خبری و حرکتی از دهیاری‌ها نمی‌بینیم که فرماندار محترم شهرستان ورود کرده و این ظرفیت ها را فعال کند و در خدمت مردم به کار بگیرد.
امام جمعه بهمئی افزود: گلایه‌ها کما فی السابق همچنان از بانک ها و معطل شدن مردم در شهرستان وجود دارد هر روز از رسانه ملی چیزی را اعلام می کنند که یک سر آن به بانک ها مربوط می‌شود  که بانک های شهرستان ها همکاری می‌کنند اما بانک‌های شهرستان بهمئی همکاری نمی‌کنند.

   https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427734-2.jpg

پالایشگاه بیدبلند ۲ در حال اخراج کارگران اهل شهرستان بهمئی هستند، امام جمعه بهمئی تذکر داده است.
 
افروغی درادامه گفت: بعد از پیگیری‌های انجام شده هم نماینده بهبهان و هم مسئولان آن شهرستان به تبع تصمیمات نماینده بهبهان تلاش می کنند تا کارگران شهرستان بهمئی را از پالایشگاه بیدبلند ۲ اخراج کنند.
امام جمعه بهمئی افزود: به لحاظ اقتصادی و فرهنگ مرزی در بین ما وجود ندارد خوراک بید بلند ۲ از همین چاه های نفتی شهرستان بهمئی است.
افروغی افزود: اگر مردم بهمئی نگران و ناراحت شوند و مشکل امنیتی بر سر چاه های نفتی شهرستان بهمئی پیش بیاید، قطعا باید مسئولان بهبهان و به خصوص نماینده بهبهان پاسخگو باشند.


کد مطلب: 427734

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427734/اخراج-کارگران-بهمئی-پالایشگاه-بیدبلند-2-نماینده-بهبهان-باید-پاسخگو-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1