کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبناگزارش می دهد

مانور روز «حمل و نقل بدون حادثه» در کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد+تصویر

30 آبان 1399 ساعت 0:45

مانور مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه ؛اورژانس و‌هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت ۲۹آبان روز حمل و نقل بدون حادثه در استان برگزار شد


امروز( ۲۹ آبان )هم زمان با هفته ایمنی حمل و نقل، مانور روز حمل و نقل بدون حادثه در جاده های کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد.

به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد ؛امروز( ۲۹آبان ۹۹)مانور مشترک این اداره کل و فرماندهی پلیس راه استان ؛اورژانس و‌هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد در روز حمل و نقل بدون حادثه برگزار شد.
 
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه مانور ایمنی اظهار داشت : تمام ظرفیت‌ها برای کاهش سوانح و بالا بردن ضریب ایمنی به کار گرفته شده است.
 
مهندس نصیری افزود: احداث پل‌های متعدد در محور‌هایی که در مجاورت مناطق مسکونی قرار دارند، روکش آسفالت، نصب علایم هشدار دهنده، حذف نقاط حادثه خیز و روکش و ترمیم جاده‌ها از جمله برنامه‌های ایمنی تردد است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: درمانورایمنی توان نیرو‌های پلیس، راهداران و اورژانس ارزیابی شد.


کد مطلب: 427710

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427710/مانور-روز-حمل-نقل-بدون-حادثه-کهگیلویه-وبویراحمد-برگزار-تصویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1