کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مدیر عامل بانک مسکن کشور

29 آبان 1399 ساعت 23:17

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت ویژه کشوری قرار گرفت.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با محمود شایان مدیر عامل بانک مسکن کشور دیدار و گفت‌وگو کرد و در این نشست رونق تولید مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این نشست بحث تأمین اعتبار و تسهیلات مورد نیاز برای تکمیل و احداث منازل روستایی، منازل اقدام ملی مسکن، منازل تعاونی‌هایی دستگاه‌های اجرایی همانند آموزش و پرورش و منازلی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) متولی احداث آنها است به دقت مورد بررسی قرار گرفت.
کلانتری افزود: با این تصمیم شاهد رونق چشمگیر بیش از پیش در رابطه با احداث، تکمیل و تولید مسکن در استان خواهیم بود.
وی از پرداخت تسهیلات به یک هزار واحد بافت فرسوده استان خبر داد و گفت: عملیات بهسازی ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سال ۹۸ آغاز شده است.
کلانتری با اشاره به آغاز به کار احداث ۳ هزار و ۵۰۰ مسکن محرومین در سال جاری، بیان کرد: در طرح اقدام ملی ۹۵۰ واحد مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در حال ساخت است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427708-2.jpg
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۳۰۰ واحد مسکن شهری و ۷۰۰ واحد مسکن از محل سیل در  سال گذشته آغاز شده است، افزود: از محل زلزله نیز ۳ هزار و ۳۰۰ واحد از اواخر سال ۹۷ در دست اقدام است.
مدیرعامل بانک مسکن کشور نیز در این نشست ضمن تقدیر از پیگیری‌های مکرر استاندار کهگیلویه و بوبراحمد گفت: تأمین و پرداخت تسهیلات برای بخش مسکن در کهگیلویه و بویراحمد اعم از مسکن روستایی و شهری که در قالب طرح‌های اقدام ملی مسکن روستایی، ستاد اجرایی و تعاونی‌ها است در اولویت خاص پرداخت باشد.
محمود شایان تأمین اعتبار و ارائه تسهیلات ویژه برای تکمیل و راه اندازی واحدهای مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد را از اولویت‌ها خواند و گفت: هم اکنون حدود ۱۴ هزار واحد مسکن در استان در حال احداث و تکمیل است و واحدهایی که به تسهیلات ارزی نیاز دارند بانک مسکن کشور با اولویت خاص این تسهیلات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
شایان افزود: تلاش خواهد شد که با تسریع در روند ارائه این تسهیلات در موعد مقرر این واحدها تکمیل و تحویل شود.
مدیرعامل بانک مسکن کشور  اظهار داشت: با توجه به سیاست‌ها و اقدامات خوب دولت در بخش مسکن در مناطق کمتر برخوردار، برای تکمیل مسکن در کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنیم.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427708-1.jpg


کد مطلب: 427708

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427708/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مدیر-عامل-بانک-مسکن-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1