تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۲۷۶۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

22 پرسنل مرکز درمانی لوداب کرونایی شدند / شهادت اولین مدافع سلامت لوداب ( + تصاویر )

۴
۱
22 پرسنل مرکز درمانی لوداب کرونایی شدند / شهادت اولین مدافع سلامت لوداب ( + تصاویر )
کبنا ؛22 نفر از پرسنل درمانگاه لوداب به کرونا مبتلا شدند.
به گزارش کبنا، بنا به اطلاعات رسیده، درمانگاه لوداب 25 نفر پرسنل دارد که 22 نفر از آنها به کرونا مبتلا شده‌اند.
گفته می‌شود که سه نفر از کادر درمانی درمانگاه بخش لوداب از لحاظ جسمی وضعیت خوبی ندارد و ستار رخشان از کارکنان داروخانه مرکز بستر درمانی لوداب که 11 سال سابقه کار در داروخانه دارد، به کرونا مبتلا می‌شود. وی پس از 7 روز بستری شدن در بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان شهید جلیل یاسوج دارفانی را وداع می‌گوید. او اولین شهید مدافع سلامت بخش لوداب شناخته می‌شود.
ستار رخشان دو فرزند (پسر ( 5 ساله ) و دختر (2 ساله)) دارد. همچنین داروخانه مرکز بستر درمانی بخش لوداب یک کارمند «خانم» دارد که او هم فعلاً در قرنطینه بسر م‌برد.
مرکز بستر درمانی بخش لوداب در حال حاضر با سه کارمند به فعالیتش ادامه می‌دهد و مشخص نیست که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد چه تصمیمی در این خصوص خواهند گرفت.
رئیس مرکز بهداشت لوداب ضمن عرض تسلیت درگذشت پرسنل این مرکز، اظهار داشت: از حدود ۱۰ روز پیش اولین علائم بیماری کرونا در متصدی داروخانه و خانم او مشاهده شد که با انجام تست، مشخص شد متاسفانه مبتلا به کرونا شده‌اند.
صانع نسب در ادامه صحبت‌های خود افزود، تعداد ۲۲ نفر از ۲۵ نفر کار کنان درمانگاه لوداب به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که سه نفر وضعیت خوبی ندارند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427641-2.jpg
وی دلیل این همه درگیری و مبتلا شدن کارکنان درمانگاه لوداب به بیماری کرونا را  عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد و افزود؛ شهروندان عزیز منطقه با کوچکترین دردی فوراً به درمانگاه هجوم می‌آورند و در درمانگاه متأسفانه شاهد هستیم که پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت نمی‌شود و یا اصلاً رعایت نمی‌کنند و همین مسئله باعث شیوع کرونا می‌شود.
صانع نسب با اشاره به برگزاری مراسم‌های شادی و ختم و همچنین حضور گسترده مردم در چهار راه جهاد (گراب)، گفت: تجمع‌های غیرضرور عامل شیوع بیشتر بیماری کرونا می‌شود، مردم نباید در همچنین تجمع‌های حضور پیدا کنند. کرونا با هیچ کس شوخی ندارد و مرگ در کمین همه‌ی ماها است.

    https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427641-1.jpg
به گزارش کبنا، بخش لوداب که در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است، یکی از بخش‌های زیبای شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد که در 120 کیلومتری مرکز استان یعنی شهر یاسوج واقع شده است. این بخش بین مدارهای 29 درجه و 52 دقیقه و 31 درجه و 26 دقیقه شمالی در نصف النهارهای 49 درجه و 55 دقیقه و 51 درجه و 53 دقیقه شرقی قرار دارد. لوداب از شمال با بخش مارگون، از شرق با بخش سرفاریاب، از غرب با بخش چاروسا و از جنوب با شهر دهدشت هم جوار است. این بخش دارای 2 دهستان مرکزی و چین بوده، و دارای 130 روستا می‌باشد. و بالغ بر 16 هزار نفر جمعیت دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استات ما سپر بلا هست.استانی که در اوج محرومیت و فقر و فلاکت هست.استانی که در درد و زجر هست.استانی که شاخص های توسعه انسانی در آن رشد نکرده است.استانی که رفاه و سلامت اجتماعی در آن وجود ندارد.استانی که هنوز دچار کمبود منابع مالی و اقتصادی و تنگناها و نقایص و کمبودها در همه حوزه های عمرانی و امدادی و بهداشتی و درمانی و پزشکی و حمل و نقل جاده ای و زیرساخت های مخابراتی و اینترنتی هست.استانی که دلسوز ندارد.استانی که رشد رسانه ها و مطبوعات آن کم هست.استانی که فقط اخبار نارسایی و ضعف و ناتوانی در آن وجود دارد.استانی که زیرساخت توسعه در آن به یک تعبیر اصلا به وجود نیامده است.قوای کشوری و لشکری به استان ما توجه و علاقه و عنایت ندارند.
Iran, Islamic Republic of
وزارت بهداشت در تهران می بایست به استان ما توجه جدی و سریع و دقیق و حداکثری داشته باشد.همه امکانات برای تهران و شمال و آذربایجان هست همه امکانات کشور در تهران و استان های شمالی و استان های ترک نشین آذری زبان مصرف می شود.کشور با لرها میانه خوبی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
آخه مگه میشه۲۲نفرازپرسنل یه درمانگاه مبتلا بشه،اونم تو یک روستا،چرا!!!!چه خبره،بیمارستان جلیل که معین کرونایی استان هست بااونهمه پرسنل وکادر درمانی که شبانه روز درگیرهستندبا اونهمه ارباب رجوع وبیمارهمچون اتفاقی براش نیافتاده،لطفا مسئولین علوم پزشکی بفکر باشید
پاتاوه زیلایی مارگون لوداب زیلایی لما سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتشان نماید و با صالحان و نیکان و پاکان مشهور باد.خدابیامرزش.استان ما فاقد امکانات و تجهیزات لازم و کافی در همه ابعاد در همه زمینه ها می باشد.خلا و نقص و نارسایی کما و کیفا در بطن و متن بافت اجتماعی فرهنگی به وضوح دیده می شود.استان ما دچار مشکلات جدی درحوزه های زیرساختی و امکاناتی و لجستیکی می باشد.
بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان

فقدان پارلمان

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1