کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گفت‌وگوی کبنانیوز با مسئول تیم شبکه سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی؛

تشریح اهداف طراحی اپلیکیشن «هادی»

28 آبان 1399 ساعت 0:04

ایجاد اشتغال افراد مختلف با توجه به پتانسیل‌ها و تخصص افراد از طریق شناسایی و ارتباط با محل اشتغال، ارجاع آنها به محیط های نیازمند به نیروی انسانی و ثبت دیتاهای نیروها جهت بررسی های آتی ایده تولیدی جدید و نوپا و زودبازده و ارائه بیزینس پلن کامل و دفاعیه جامع جهت بررسی و راه اندازی است.


کبنانیوز با «مهرشاد سلطانی نژاد» مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی درباره اهداف و اپلیکیشن هادی و از فعالیت‌های قرارگاه در حوزه‌های مختلف گفت‌وگویی انجام داد.
سلطانی نژاد در این گفت‌وگوی به فعالیت‌های کشوری قرارگاه اشاره می‌کند و در این باره می‌گوید: با توجه به اهمیت و گسترش فعالیت‌های گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در تمام استان‌های کشور لازم دانستم چندین نکته مهم را در جهت شناخت تمام لیدرها از این نوع فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری و آتی عرض کنم.
وی دامنه فعالیت‌های قرارگاه مشمول بر جهادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایبری دانست و گفت: فعالیت جهادی اعم از شناخت خانوارهای بی بضاعت در منطقه و تهیه لیست‌های کامل آن‌ها جهت تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه و امکانات درمانی، شناخت مناطق محروم جهت فعالیت‌های سازندگی، جهادی و همچنین شناخت خیرین جهت مشارکت در امور قرارگاه است.
وی با تشریح فعالیت‌های فوق افزود: نگاه به فعالیت‌های فرهنگی که بنا به شرایط روز و دستورات ارائه شده توسط مدیریت قرارگاه و برنامه‌های ویژه جامعه مهدوی به دور از یک جانبه نگری و انتقال اطلاعات صرف، مشغول به کار خواهد بود.
مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی ادامه داد: همچنین فعالیت‌های سیاسی که طبق منشور قرارگاه و سخنان بیان شده و بصیرتی عمل خواهد کرد و در جهت انتقال این اطلاعات به گروه‌های ایجاد شده در استان‌ها و زیر مجموعه‌ها عمل می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت اقتصادی این مجموعه اظهار داشت: ایجاد اشتغال افراد مختلف با توجه به پتانسیل‌ها و تخصص افراد از طریق شناسایی و ارتباط با محل اشتغال، ارجاع آنها به محیط‌های نیازمند به نیروی انسانی و ثبت دیتاهای نیروها جهت بررسی‌های آتی ایده تولیدی جدید و نوپا و زودبازده و ارائه بیزینس پلن کامل و دفاعیه جامع جهت بررسی و راه اندازی است.
سلطانی نژاد ادامه داد: کشف تولیدی‌های راکد بدلیل شرایط اقتصادی، فنی یا نیروی انسانی جهت راه اندازی مجدد و رفع ایرادات اساسی خصوصاً مدیریت واحد منظور، ایده‌های مالی جهت بالابردن نقدینگی و درآمد ثابت جهت اقدامات فوق درون قرارگاه و اتصال خیرین استان جهت همکاری با قرارگاه است.
وی بیان داشت: فعالیت سایبری که در راستای تأمین و تولید محتوای تمامی مطالب فوق عمل خواهد کرد و از متخصصین ویژه جهت کارهای سایبری و مجازی استفاده خواهد کرد.
سلطانی نژاد افزود: لزوم ایجاد اتاق فکر شامل افراد متخصص و زبده جهت مدیریت فعالیت‌های پنجگانه توسط لیدرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد کارگروه‌های مجزا جهت بررسی بهتر و بیشتر اقدامات و همچنین ایجاد فضایی برای اضافه کردن زیر مجموعه‌های متعدد در کارگروه‌های پنج گانه و انطباق آنها با عملیات قرارگاه در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی، تعیین اهداف، اقدامات لازم و نتیجه گیری‌های هفتگی و ماهانه اتاق فکر استان جهت ارجاع به اتاق فکر اصلی قرارگاه جهت بررسی و تأیید فعالیت‌ها و نتایج برنامه‌های انجام شده و مورد تأیید با دفاعیه مستند توسط لیدرهای استانی به مجموعه اصلی ارجاع داده می‌شود.
مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی در پایان گفت: ایده‌های قابل اجرا و منطبق با اهداف کلی قرارگاه در اولویت کار قرار گرفته و بعضاً در صورت خاص بودن یا زودبازدهی آن به تمام استان‌ها قابل تعمیم خواهد بود.

==================
گفت‌وگو از بیژن کاظمی کیان


کد مطلب: 427639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427639/تشریح-اهداف-طراحی-اپلیکیشن-هادی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1