تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۶۳۹
گفت‌وگوی کبنانیوز با مسئول تیم شبکه سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی؛

تشریح اهداف طراحی اپلیکیشن «هادی»

۱
۱
تشریح اهداف طراحی اپلیکیشن «هادی»
کبنا ؛کبنا نیوز با «مهرشاد سلطانی نژاد» مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی درباره اهداف و اپلیکیشن هادی و از فعالیت‌های قرارگاه در حوزه‌های مختلف گفت‌وگویی انجام داد.
سلطانی نژاد در این گفت‌وگوی به فعالیت‌های کشوری قرارگاه اشاره می‌کند و در این باره می‌گوید: با توجه به اهمیت و گسترش فعالیت‌های گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در تمام استان‌های کشور لازم دانستم چندین نکته مهم را در جهت شناخت تمام لیدرها از این نوع فعالیت‌ها و برنامه‌های جاری و آتی عرض کنم.
وی دامنه فعالیت‌های قرارگاه مشمول بر جهادی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و سایبری دانست و گفت: فعالیت جهادی اعم از شناخت خانوارهای بی بضاعت در منطقه و تهیه لیست‌های کامل آن‌ها جهت تهیه بسته‌های معیشتی و جهیزیه و امکانات درمانی، شناخت مناطق محروم جهت فعالیت‌های سازندگی، جهادی و همچنین شناخت خیرین جهت مشارکت در امور قرارگاه است.
وی با تشریح فعالیت‌های فوق افزود: نگاه به فعالیت‌های فرهنگی که بنا به شرایط روز و دستورات ارائه شده توسط مدیریت قرارگاه و برنامه‌های ویژه جامعه مهدوی به دور از یک جانبه نگری و انتقال اطلاعات صرف، مشغول به کار خواهد بود.
مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی ادامه داد: همچنین فعالیت‌های سیاسی که طبق منشور قرارگاه و سخنان بیان شده و بصیرتی عمل خواهد کرد و در جهت انتقال این اطلاعات به گروه‌های ایجاد شده در استان‌ها و زیر مجموعه‌ها عمل می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت اقتصادی این مجموعه اظهار داشت: ایجاد اشتغال افراد مختلف با توجه به پتانسیل‌ها و تخصص افراد از طریق شناسایی و ارتباط با محل اشتغال، ارجاع آنها به محیط‌های نیازمند به نیروی انسانی و ثبت دیتاهای نیروها جهت بررسی‌های آتی ایده تولیدی جدید و نوپا و زودبازده و ارائه بیزینس پلن کامل و دفاعیه جامع جهت بررسی و راه اندازی است.
سلطانی نژاد ادامه داد: کشف تولیدی‌های راکد بدلیل شرایط اقتصادی، فنی یا نیروی انسانی جهت راه اندازی مجدد و رفع ایرادات اساسی خصوصاً مدیریت واحد منظور، ایده‌های مالی جهت بالابردن نقدینگی و درآمد ثابت جهت اقدامات فوق درون قرارگاه و اتصال خیرین استان جهت همکاری با قرارگاه است.
وی بیان داشت: فعالیت سایبری که در راستای تأمین و تولید محتوای تمامی مطالب فوق عمل خواهد کرد و از متخصصین ویژه جهت کارهای سایبری و مجازی استفاده خواهد کرد.
سلطانی نژاد افزود: لزوم ایجاد اتاق فکر شامل افراد متخصص و زبده جهت مدیریت فعالیت‌های پنجگانه توسط لیدرهای استان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد کارگروه‌های مجزا جهت بررسی بهتر و بیشتر اقدامات و همچنین ایجاد فضایی برای اضافه کردن زیر مجموعه‌های متعدد در کارگروه‌های پنج گانه و انطباق آنها با عملیات قرارگاه در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: برنامه ریزی، تعیین اهداف، اقدامات لازم و نتیجه گیری‌های هفتگی و ماهانه اتاق فکر استان جهت ارجاع به اتاق فکر اصلی قرارگاه جهت بررسی و تأیید فعالیت‌ها و نتایج برنامه‌های انجام شده و مورد تأیید با دفاعیه مستند توسط لیدرهای استانی به مجموعه اصلی ارجاع داده می‌شود.
مسئول تیم شبکه‌سازی قرارگاه شهید ابراهیم هادی در پایان گفت: ایده‌های قابل اجرا و منطبق با اهداف کلی قرارگاه در اولویت کار قرار گرفته و بعضاً در صورت خاص بودن یا زودبازدهی آن به تمام استان‌ها قابل تعمیم خواهد بود.

==================
گفت‌وگو از بیژن کاظمی کیان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گفت و گوی جالبی بود احسنت
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1