کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور نامه‌ای عنوان شد

رتبه اول سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد در کشور (+ سند )

26 آبان 1399 ساعت 9:10

سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد رتبه اول بالاترین واریزی درآمدهای تکلیفی در سال ۹۹در بین تعاونی کشور را کسب کرد و مورد تقدیر سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور قرار گرفت.


سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه اول بالاترین واریزی درآمدهای تکلیفی در سال ۹۹در بین تعاونی های کشور را کسب کرد و مورد تقدیر سازمان مرکزی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، قانون گذار وظایف متعددی را برای سازمان تعاون روستایی تعیین کرده و این سازمان نقش مهمی را می‌تواند در بحث رونق تولید و اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
قدرت الله ویسی 18 آذر ماه 98، سکان سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفت، او توانست تا حد زیادی سازمان تعاون روستایی را از حواشی سال‌های اخیر دور کند و این سازمان را روی مدار واقعی خود قرار دهد.
ویسی با قدرت چانه زنی بالا، مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور را متقاعد کرد که بیش از گذشته به نقش و جایگاه تعاون روستایی در رونق اقتصادی، تولید و اقتصاد مقاومتی توجه کنند. نتیجه دیدارهای مکرر و برگزاری جلسات مرتب و با حساب و کتاب او با رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه، گروه تلفیق بودجه و سایر مسئولان ارشد، افزایش بودجه سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
ارتقاء جایگاه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در سطح کشور، زبان زد مدیران ارشد کشوری است، ویسی برای مبارزه با تخلفات و اصلاح بدعت‌های ناجور، جانانه ایستادگی کرد. او جلوی انحرافات در شبکه‌های مرتبط با سازمان تعاون روستایی را گرفت. اکنون نظام اداری تعاون روستایی کشور، ویسی را به عنوان مدیری مقتدر، پاکدست، توانمند و اهل تعامل برای پیشبرد اهداف سازمان و منافع مردم می‌دانند. او در تعامل با مدیران ارشد استان و کشور موفقیت‌های خوبی به دست آورد. ساماندهی اتحادیه‌ها و تشکل‌های مربوط به سازمان و نظارت و حمایت دقیق و خوب بر آنها سبب گردید که نام سازمان تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بدرخشد. اتحادیه و تشکل‌ها را وارد فعالیت اقتصادی و درآمدزایی کرد و از قِبَل این کار 2 میلیارد تومان سود حاصل شد. و دست دلالان و واسطه گران تا حد زیادی بسته شد.
  عملکرد سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان جشنواره شهید رجایی استان را به تشویق قدرت الله ویسی ترغیب کرد. و به عنوان دستگاه برتر از نظر شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شد.
نارضایتی گوجه کاران استان کهگیلویه و بویراحمد را او پایان داد و توانست حدود 5300000000 تومان یارانه به این کشاورزان پرداخت کند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427571-2.jpg
ویسی قریب به 28 سال سابقه رسمی پست‌های مدیریتی زیادی در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله؛ معاونت‌های مختلف، رییس منطقه 3 کشور در مباحث ارزیابی عملکرد استان‌ها، دارای صدها لوح تقدیر از وزارت خانه و استانداری و دیگر بخش‌ها، مسئول امور دانشجویی جهادسازندگی سابق، مسئول امور شهرستان ها و مجلس جهادکشاورزی استان، مدیربازرسی ورسیدگی به شکایات در جهاد کشاورزی استان، رئیس منطقه ۳کشور در ارزیابی وعملکرد وزارت جهاد کشاورزی، معاون اداری مالی و معاون بودجه سازمان جهاد کشاورزی، عضو گروه ۸نفری کشوری مبارزه با زمین خواری و... را در کارنامه خود دارد.
سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با کسب بالاترین واریزی درآمدهای تکلیفی در میان سازمان‌های کل کشور، رتبه اول را کسب و درسال 99 در صدر جدول قرار و مورد تقدیر و تشکر سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار گرفت.


کد مطلب: 427571

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427571/رتبه-اول-سازمان-تعاون-روستایی-کهگیلویه-وبویراحمد-کشور-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1