کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

واکنش روشنفکر به سفر قالیباف / گلایه نماینده بویراحمد از رسانه‌ها؛ تمرین مطالبه گری اولویت باشد

25 آبان 1399 ساعت 11:04

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به سفر قالیباف واکنش نشان داد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد را مسائل حاشیه‌ای و سیاست‌زدگی رنج می‌دهد.


نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به سفر قالیباف واکنش نشان داد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد را مسائل حاشیه‌ای و سیاست‌زدگی رنج می‌دهد.
 مهدی روشنفکر در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز در پاسخ به این سؤال که سرانجام سفر قالیباف به استان به کجا رسید و به دعوت چه کسی به استان می‌آید؟ افزود: واقعیت امر از رسانه‌ها گلایه دارم زیرا از متن سریع به حاشیه می‌روند و باید دنبال تمرین مطالبه گری در جامعه باشند نه اینکه روح مطالبه گری را با پرداختن به مسائل ضد توسعه، به کما ببرند.
وی ادامه داد: آقای دکتر قالیباف در جایگاه رئیس قوه مقننه به مناطق مختلف سفر می‌کنند و بدون شک استان کهگیلویه و بویراحمد اولین و آخرین استان نیست، همانطور که خوزستان اولین و آخرین استان نبود.
 نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و بازدید میدانی مسئولان کشوری به مناطق مختلف را معمول دانست و افزود: بخشی نگری در عدم توسعه نیافتگی استان نقش بسزایی داشته و متاسفانه برخی دست‌بردار این فضا نیستند و همچنان ادامه می‌دهند.
 روشنفکر تاکید کرد: رسانه‌ها به جای پرداختن به مسائل ضد توسعه، پرسشگری کنند که مهدی روشنفکر برای افزایش حق آبه ما از کارون چه کرده‌اید؟ و از مسئولان استان در ۳ دهه اخیر سؤال کنند چرا خروجی آب ما از کارون بیش از ۳ میلیارد متر مکعب بوده ولی تخصیص آب ۲۸۰ میلیون متر مکعب است.
رمزگشایی از سفر قالیباف رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد
 وی از رسانه‌ها خواست: پیگیر مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، معیشت، عمران روستایی و توسعه در بخش‌های مختلف باشند.
 روشنفکر در پاسخ به این سؤال که سرانجام قالیباف به استان سفر می‌کنند یا خیر، گفت: در ۱۲ روز اخیر دو تیم از طرف دفتر رئیس مجلس برای بررسی شرایط به استان آمده‌اند و بررسی لازم را داشته‌اند، ولی در مجموع زمان دقیق سفر رئیس مجلس به استان به دلیل شرایط کرونایی مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:
واکنش تاجگردون در خصوص سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد؛ مردم ما مهمان‌نواز هستند، خدمت تعطیله، فقط زحمت پمپ آب را بکشید

موحد با هشتگ بازگشت عزت: قالیباف رئیس مجلس به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند


کد مطلب: 427542

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427542/واکنش-روشنفکر-سفر-قالیباف-گلایه-نماینده-بویراحمد-رسانه-ها-تمرین-مطالبه-گری-اولویت-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1