تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۲۷۳۸۷
خبرهای پلیس کهگیلویه و بویراحمد:

دستگیری مجرم فراری در گچساران / ترخیص خودروهای توقیفی در دهدشت

۰
دستگیری مجرم فراری در گچساران / ترخیص خودروهای توقیفی در دهدشت
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر، سارق حرفه ای وهم‌دستانش توسط ماموران پاسگاه عبداللهی در شهرستان گچساران خبرداد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: درپی متواری شدن قاچاقچی مواد مخدر که دارای حکم حبس ابد بود و اقدام به سرقت های متوالی باهمکاری هم‌دستانش می نمود لذا دستگیری مجرم فراری به صورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان قرارگرفت که با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، مامورین پاسگاه انتظامی عبداللهی باهماهنگی دستگاه مقتدر قضایی در یک عملیات منسجم وضربتی موفق به دستگیری فرد مذکور و۳نفراز هم‌دستانش گردیدند.
وی بیان کرد: فرد دستگیر شده وهم‌دستانش جهت سیرمراحل قانونی به یگان انتظامی انتقال و سپس به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با بیان اینکه که مبارزه با جرائم خشن جز اولویت‌های نیروی انتظامی است، خاطرنشان کرد: از مردم شریف شهرستان گچساران خواست درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک وجرایم موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

واگذاری ترخیص خودروهای توقیفی به دفاتر پلیس+10 در کهگیلویه

رئیس پلیس راهور کهگیلویه گفت: ترخیص خودروهای توقیفی در دفاتر پلیس+10 انجام می‌شود.
 سید مسعود جهان‌بین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ترخیص خودرو‌های توقیفی از طریق دفاتر پلیس +10 انجام می‌شود و مالکان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر به آزادسازی خودرو خود اقدام کنند.
رئیس پلیس راهور کهگیلویه افزود: رانندگانی که خودروی آن‌ها توقیف شده است برای تحویل خودروی خود دیگر نیازی نیست به پارکینگ‌ها و مراکز اجراییات مراجعه کنند.
وی گفت: پس از توقیف وسیله نقلیه قبض سفید پارکینگ توسط مأمور توقیف کننده تحویل متصرف و یا مالک می‌شود.
جهان‌بین افزود: در این مرحله متصرف یا مالک با در دست داشتن مدارک (قبض سفید پارکینگ، سند یا کارت، صورت وضعیت خلافی به همراه فیش پرداخت، کارت شناسایی معتبر و گواهینامه متصرف به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه و مدارک وی اسکن و به ثبت درخواست ترخیص اقدام می‌کند.
وی اظهار کرد: پرونده ثبت درخواست شده از طریق سامانه پارکینگ دفاتر پلیس +۱۰ (حاوی مدارک اسکن شده) برای کاربران واحد ترخیص راهور کهگیلویه ارسال و پس از بررسی مدارک، پیامک ترخیص یا عدم ترخیص برای متصرف یا مالک ارسال می‌شود.
جهان بین اضافه کرد: در صورتی که پرونده ارسالی از نظر واحد ترخیص راهور کهگیلویه مورد تأیید قرار گیرد، پیامک حاوی مبلغ فیش پرداختی پارکینگ و جرثقیل برای متصرف یا مالک ارسال و پس از پرداخت آن برای تحویل وسیله نقلیه به پارکینگ مراجعه کند.
وی گفت: در این طرح پیش بینی می‌شود ۸۵ درصد از ثبت درخواست ترخیص الکترونیکی از طریق دفاتر پلیس +۱۰ انجام و بقیۀ آن با دلایل کسری مدارک عودت می‌شود و به صورت حضوری انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1