کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت بهداشت خبر داد؛

آمار جدید کرونا در ایران

18 آبان 1399 ساعت 14:25

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۹۲۳۶ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این میان دو هزار و ۷۱۲ نفر در مراکز درمانی و بیمارستانها بستری شدند.


سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۹۲۳۶ مورد جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این میان دو هزار و ۷۱۲ نفر در مراکز درمانی و بیمارستانها بستری شدند.
رکورد شکنی دوباره کرونا با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر
به گزارش کبنا و به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۸ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۹ هزار و ۲۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۷۱۲ نفر از آنها بستری شدند.
وی گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۸۲ هزار و ۴۸۶ نفر رسید.
لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۸ هزار و ۲۹۱ نفر رسید.
رکورد شکنی دوباره کرونا با فوت ۴۵۹ بیمار دیگر
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۵۲۰ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی ادامه داد: ۵۵۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

تشریح اقدامات انجام شده در شهرستان کارون برای مقابله با کرونا ویروس

وی افزود: تا کنون پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۲۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.
وی افزود: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.
  
جنگ تمام عیار با کرونا 
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امروز بیشترین میزان مرگ روزانه کرونا در ابتدای شیوع این بیماری در کشور ثبت کردیم. علت این وضعیت افزایش موارد بستری این بیماری در بیمارستانها و مراکز درمانی در هفته های اخیر است.
دکتر لاری افزود: کنترل و مهار همه گیری کرونا در کشور نیازمند همکاری و همدلی همه دستگاههای مسئول بیش از هر زمان است. ما در یک جنگ تمام عیار قرار داریم و همه مردم و مسئولان در همه دستگاههای اجرایی باید خودشان را سربازان این نبرد سهمگین بدانند. امیدواریم با وحدت و همدلی ملی در بین همه مردم و مسئولان بتوانیم از این ایام سخت شیوع گسترده بیماری کووید۱۹ در کشور عبور کنیم.
   


کد مطلب: 427340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427340/آمار-جدید-کرونا-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1