تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۴۲۷۳۱۶
کبنا از تجمع دو باره آبداران استان کهگیلویه و بویراحمد در آبان ماه 99 گزارش می‌دهد

فریاد آبداران کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئولان آب و فاضلاب پنبه بی‌توجهی را از گوش‌شان در بیاورند ( فیلم و عکس)

۴
۲
فریاد آبداران کهگیلویه و بویراحمد؛ مسئولان آب و فاضلاب پنبه بی‌توجهی را از گوش‌شان در بیاورند ( فیلم و عکس)
کبنا ؛6 آبان ماه 99، تعدادی از آبداران کهگیلویه و بویراحمد جلوی استانداری این استان برای حق و حقوق‌شان که حدود 6 ماه در این شرایط اقتصادی زیر سایه بی‌تدبیری و غفلت مسئولان این شرکت عقب افتاده، تجمع کردند، در آن موقع دو نفر از مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با کت و شلوارهای اتو کشیده در جمع آبداران معترض حضور پیدا کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426949-1.jpg
با چشم و گوش خودشان می‌دیدند و می‌شنیدند که حرف آبداران چیست و بعضی از آنها آنقدر از فشار اقتصادی و گرانی اجناس عصبانی بودند که صدایشان را لحظه به لحظه بالا می‌بردند. آبداران بعد از شنیدن حرف‌های نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد و وعده‌های  مسعود مرادیان به سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و حراست این مجموعه، به خانه‌ها و محل کارشان بر گشتند. و تصور می‌شد که مشکلات آنها حل و فصل شده است. تا اینکه آبداران کهگیلویه و بویراحمد این بار از شهرهای نزدیک و دور با تعداد بیشتری به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد آمدند و با تجمع جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دادگستری استان خواستار احقاق حق‌شان شدند. در وضعیتی که شرایط کشور ایجاب می‌کند تا مسئولان نظام اسلامی با باز کردن گره‌ها باری را از دوش مردم بردارند و مسئولان ارشد کشور بر این مسئله تاکید دارند. اما می‌بینم که مسئولان آب و فاضلاب استان توان رفع یک مشکل کوچکی را هم ندارند. و عملکرد آنها در این رابطه سبب می‌شود تا در فاصله 10 روز آبداران تجمع کنند.
  
آنها از بی‌توجهی‌های پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به شدت معترض بودند و می‌گفتند: آقای مدیرعامل اصلاً ککش نمی‌گزد که پای فشار اقتصادی گلو ما و فرزندان‌مان را چگونه له می‌کند.
آبداران همچنین ضمن اعلام بیزاری از وعده‌های عملی نشده مسئولان شرکت، می‌گفتند که بدون هیچ امکاناتی به صعب‌العبورترین روستاهای این استان آبرسانی می‌کنند.
آبداران تاکید می‌کردند که شرمنده زن و فرزندان‌مان هستیم، 6 ماه حقوق دریافت نکرده‌ایم و قراردادهای ما هم بلاتکلیف مانده است.
یکی از این آبداران به رسانه‌ها می‌گفت: «چند ماه پیش جلو استانداری تجمع کردیم وقتی موضوع رسانه‌ای شد بخشی از مطالبات ما را پرداخت کردند اما از آن روز تاکنون دیگر کاری صورت نگرفت.»
  
وی ادامه داد: در این شرایط سخت کرونا شرمنده زن و فرزندانمان هستیم پول خرید یک ماسک ساده را نداریم چه برسد به اینکه بخواهیم شکم زن و فرزندانمان را سیر کنیم. مسئولان آبفا چند ماه پیش وعده دادند اما کاری انجام ندادند.
آنها خواستار صحبت با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بودند و زمانی که مطلع شدند استاندار در جلسه حضور دارد با حضور در جلوی دادگستری، خواستار طرح مشکلات خود با مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427316-1.jpg

فیض الله پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد بهتر است که پنبه بی‌توجهی را از گوشش در بیارد و از پشت میزش بلند شود و مشکلات این آبداران خدوم را برطرف نماید.
آبداران با حضور در جلوی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، شعار می‌دادند، قضات انقلابی، حمایت حمایت. تعداد سه نفر از نماینده آبداران به نمایندگی از ۱۸۰ آبدار معترض وارد دادگستری شدند تا صحبت‌های خود را به گوش مسئولان قضایی استان برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
خدا ازتون نگزره که اینقدر مردمه اذیت می کنید.. حیا کن اب فاظلاب رها کنن
سید
Iran, Islamic Republic of
شما کار حجمی کردید الان دیکه نیاز ندارن
خخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
ما که آبدار فقط دنبال کار خودشه کسی نمیبینش آب همیشه قطعه کلر زنی هم نداره .اینارو باید باهاشون برخورد کرد تو این شرایط بیماری تجمع کردند
حیدر
Iran, Islamic Republic of
متاسفم
تو مملکتی که عدالت حرف اول واخر مسئولینه این هم عدالت
ماسک خریدن ممنوع
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1