کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

فیلم ) توضیحات مدیرعامل شرکت گاز درباره کنتور رایگان در قلعه رئیسی و دیشموک/ خادم: نباید کارهای بزرگ را کم فروشی کنیم

17 آبان 1399 ساعت 10:10

بعد از مطرح شدن مجدد موضوع نصب و اهداء کنتور رایگان گاز در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه و ادعای برخی رسانه‌ها در مورد عدم اجرای این وعده مسئولین، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در یک گفت و گوی اختصاصی به این موضوع واکنش نشان داد.


بعد از مطرح شدن مجدد موضوع نصب و اهداء کنتور رایگان گاز در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک در شهرستان کهگیلویه و ادعای برخی رسانه‌ها در مورد عدم اجرای این وعده مسئولین، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در یک گفت و گوی اختصاصی به این موضوع واکنش نشان داد.
  

فیلم) توضیحات مدیرعامل شرکت گاز در خصوص کنتور رایگان در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک

به گزارش کبنا، رحمن خادم با اشاره به مراسم افتتاحیه گازرسانی به بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک با حضور مسئولان استانی و کشوری در سال ۹۷ گفت: در مراسم افتتاحیه پروژه گازرسانی به این دو بخش به پیشنهاد نماینده محترم سابق کهگیلویه بحث استفاده از کنتور رایگان گاز در این مناطق مطرح شد و با توجه به اهمیت موضوع قرار بر پیگیری در سطح ملی شد.
وی ادامه داد: با توجه به ضرورت پیگیری در ابتدا موضوع تقسیط اتفاق افتاد و به مدت یکسال مهلت داده شد. چرا که برای اولین بار و شاید آخرین بار چنین امکانی در شرکت گاز کشور پیش می‌آمد پس می‌بایست در نرم افزار مشترکین کد مربوطه وارد می‌شد.
خادم افزود: ما مکاتبات مربوط را انجام داده‌ایم و اگر جایی از مشترکی بابت تقسیط مبلغی کسر شده باشد صددرصد برگشت داده می‌شود و برای این دو بخش و بخش دشمن زیاری و مونه حدود ۱۰ هزار کنتور رایگان گاز در نظر گرفته شده است.
   
فیلم) قدم خیر از طرف هر کسی پسندیده است / از نماینده وقت کهگیلویه بزرگ قدردانی می‌کنم / کم فروشی نکنیم به خاطر منافع شخصی

مدیرعامل شرگت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از این گفت و گو بیان داشت: در ارتباط با قدم خیر از طرف هر کسی باشد از نظر ما پسندیده است و شخص مهم نیست. ما باید همه کمک کنیم تا بتوانیم به مردم‌کمکی کرده باشیم. پس نیت خیر از طرف هر کسی باشد نیازمند تقدیر است.
خادم طرح نصب کنتور رایگان در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک را یک طرح بزرگ و برای اولین بار در کشور خواند و گفت: پیشنهاد این کار از طرف نماینده سابق کهگیلویه بوده است و بنده از طرف خودم از ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و نباید این کار بزرگ را کم‌فروشی کنیم و بخاطر اختلاف سلیقه و یا برخی منافع چنین زحمات و کارهایی را از بین ببریم.
وی هم چنین با تقدیر از زحمات رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین گفت: حیف است در برخی مواقع یک شخش به علت عدم اطلاع و شناخت برخی زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در نظام را کم ارزش جلوه دهد.
خادم هم‌چنین از آمادگی این شرکت برای تعامل و همکاری با نمایندگان‌مردم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ما اعتقاد داریم نمایندگان‌مردم در هر دوره‌ای قابل احترام هستند و انتظار هم این است که اگر جایی مشکل در بحث اجرایی و خدمت به مردم وجود دارد نمایندگان عزیز در کنار ما باشند. این عزیزان‌مطمئن باشند دیدگاه و وسع ما برای کارهای تخصصی در حدی است که هر پیشنهادی داشته باشند بر دیده منت می‌گذاریم.
خادم در پایان این بخش از صحبت‌های خود گفت: ما در کنار نمایندگان مردم هستیم زیرا کار برای مردم است و این ظرفیت و همکاری در استان وجود دارد.
   
خبر خوب خادم برای مردم کهگیلویه بزرگ / مردم انتقادات‌شان را بیان کنند، اما قضاوت‌شان را بعد از شنیدن حرف مسئولان بگذارند

رحمن خادم در بخش پایانی این گفت و گو اضافه کرد: در حوزه قلعه رئیسی و دیشموک پروژه‌های خوبی با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تعریف شده است که حتی قبل از زمانبندی ما توانستیم با همکاری سایر مسئولین و دستگاه‌ها گاز را به دورترین نقطه برسانیم.
خادم به برخی موانع و مشکلات در اجرای گازدهی به برخی نقاط اشاره کرد و بیان داشت: اگر تاکنون جایی و نقطه‌ای به علت مسائل شهرداری و بنیاد مسکن اقدامی نشده است ما سالیانه برای این موارد تحت عنوان "حفره خالی" یا نقاط "پراکنده" تعریف خود را داریم و آماده‌ایم که مردم عزیز هر گاه مجوزهای لازم را از شهرداری بگیرند کار گازدهی را انجام دهیم.
 مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: توقع ما از مردم و رسانه‌ها آن است که موارد انتقادی را به ما منعکس کنند ولی قضاوت را بعد از شنیدن صحبت‌های مسئولین به جامعه بسپارند.


کد مطلب: 427284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427284/فیلم-توضیحات-مدیرعامل-شرکت-گاز-درباره-کنتور-رایگان-قلعه-رئیسی-دیشموک-خادم-نباید-کارهای-بزرگ-کم-فروشی-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1