کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی مطرح شد

پیام تبریک «جهانبین» به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

15 آبان 1399 ساعت 0:38

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر پیام تبریک صادر کرد.


سید امان الله جهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر پیام تبریک صادر کرد.
به گزارش کبنانیوز؛ این پیام به شرح زیر است:
خدمت به انسان‌ها و کاستن از آلام و رنج بشری سراسر خیر و نیکویی است. و جوانان هر کشور ارزشمندترین سرمایه‌هایی هستند که می‌توانند با قرار گرفتن در مسیر صلح و دوستی و خدمت به خلق امور خیر را، در جوامع بشری نهادینه کنند. و به فرمایش امام معصوم حضرت صادق علیه السلام که فرمودند؛ «جوانان را دریاب، زیرا که آنان سریع‌تر به کارهای خیر روی می‌آورند.» بهترین دوران زندگی برای قدم نهادن در راه نیکوکاری فصل جوانی است.
طلوع باورهای انسانی، در موسم جوانی یکی از بزرگترین نعمت‌های خداوند است که جوانان متعهد و مهربان هلال احمری همزمان با شکوفایی گل‌های خوش عطر نوع دوستی در وجودشان، با نیت‌های پاک و خالص و سرشار از مهربانی خود، به استقبال آن می‌روند و با افتخار در مسیر خدمت گام می‌نهند.
درود خداوند بر جوانانی که عمر خویش را با خدمتی داوطلبانه و صادقانه وقف آرامش انسان‌ها کرده‌اند. اینجانب، بسیار خدا را شاکرم که در کنار جوانانی با ایمان و در هوای مهربانی تنفس می‌کنم، و مفتخرم با ارج نهادن به همت جوانان نیکوسرشت و متعهد عضو جمعیت هلال احمر هفتاد و سومین سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر را به اعضای جوان و همکاران معاونت امور جوانان هلال احمر، که سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هستند تبریک بگویم و از خداوند متعال برای تمام این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی دارم.
سید امان الله جهان بین
مدیر عامل جمعیت هلال کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 427228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427228/پیام-تبریک-جهانبین-مناسبت-سالروز-تأسیس-سازمان-جوانان-جمعیت-هلال-احمر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1