کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد؛

کشف 59 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و کرمان

14 آبان 1399 ساعت 12:14

۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و کرمان کشف شد.


۵۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد و کرمان کشف شد.
به گزارش کبنانیوز، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۵۹ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی ام وی ام با تعامل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان در محور کرمان - سیرجان خبر داد.
 سرهنگ ً ایرج بختیاری ً اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان سیرجان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و شهرستان سیرجان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور کرمان به سیرجان ایست و بازرسی دایر کردند.
بختیاری تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری محور یاد شده به دو دستگاه خودروی سواری پراید و ام وی ام مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد که خودروی پراید اسکورت کننده مواد مخدر بوده و مأموران در بازرسی از خودروی ام وی ام ۵۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راننده خودروها دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.


کد مطلب: 427198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427198/کشف-59-کیلو-تریاک-عملیات-مشترک-پلیس-مبارزه-مواد-مخدر-کهگیلویه-بویراحمد-کرمان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1