تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۴۲۷۱۵۷

پیام تبریك مدیرعامل نفت و گاز گچساران به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامی‌داشت 13 آبان

۰
پیام تبریك مدیرعامل نفت و گاز گچساران به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع)
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) پیام تبریک صادر نمود
به گزارش کبنا نیوز؛ متن پیام به شرح زیر است.
به نام خدا
حضرت محمد (ص) از افق مکه سر برآورد تا بر شام تیره جاهلیت فائق شود . با فرارسیدن هفدهم ربیع الاول و ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) بار دیگر شمیم دل انگیز رسالت و نسیم آرام بخش عترت در جهان اسلام می وزد تا روحیه برادری ، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم بخشد . در دنیای امروز که بدخواهان جهان اسلام با تفرقه افکنی در میان مسلمین برای رسیدن به منافع غیر انسانی تلاش می کنند تنها مسیر برای پیروزی در مقابل دشمنان اسلام باور به ضرورت وحدت و پرهیز از هرگونه اختلاف و مجادله بین مذاهب و اقوام است . اینجانب ضمن محکوم کردن اقدام نابخردانه رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام ، فرارسیدن ولادت خجسته فخر عالم و آدم پیام آور عزت ، رحمت و سعادت حضرت محمد مصطفی ونیز ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و پرچمدار ولایت علوی صادق آل محمد را به کارکنان شریف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تبریک عرض نموده و امیدوارم تمامی مسلمانان جهان در سایه الطاف الهی با وحدت کلمه و اتحاد در تمامی عرصه های زندگی ، با افتخار در کنار پیروان سایر ادیان توحیدی ، جهانیان را به سوی دنیایی سرشار از آزادگی ، صلح ،دوستی و انسانیت فراخوانند .
پیام تبریك مدیرعامل نفت و گاز گچساران به مناسبت ۱۳ آبان
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد
متن پیام به شرح زیر است به نام خدا ۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، مناسبتی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است. این روز عظیم ، یادآور شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان عزیزی است که در لبیک به فرمان رهبر انقلاب بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استکبار را با تسخیر لانه جاسوسی افشا نمودند. این روز گرامی فرصت مناسبی است تا نقش دانش آموزان و دانشجویان را در پیروزی انقلاب بازخوانی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت‌های این قشر پویا و پر نشاط جامعه بهره مند شویم. اینجانب ضمن تبریک وگرامیداشت مناسبت های ۱۳ آبان به همکاران پرتلاش در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یقین دارم انقلاب اسلامی ایران همراه با پشتوانه مردمی در تمامی عرصه ها سربلند خواهد بود.

هوشنگ صیدالی

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران


 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1