تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۲۷۰۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رعایت پروتکل‌های مدنظر ستاد ملی کرونا را از خود شروع کند / یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران

۵
۰
دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رعایت پروتکل‌های مدنظر ستاد ملی کرونا را از خود شروع کند / یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران
کبنا ؛دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد باید رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد ملی کرونا را از مراکز درمانی و بهداشتی خود آغاز کند، بعد دیگران را به رعایت این پروتکل‌ها توصیه نماید. بنا به آن ضرب‌المثل معروف؛ «یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران.» هر چند همه ماها قدردان کادر درمانی و پرستارانی که وسط میدان هستند و با این بیماری مبارزه می‌کنند، هستیم.

به گزارش کبنا، مهر ماه 99 بود که حاتم پیام رئیس شورای اسلامی شهر مادوان خطاب به پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج می‌گفت که وضعیت نوبت دهی مرکز بهداشت شهر مادوان نابهنجار است و مردم پروتکل‌های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کند و خواستار این هستیم که در این باره چاره اندیشی شود.
پیام گفته بود که «خودم به شخصه وقتی برای اخذ یک کد ارجاع به شبکه بهداشت مادوان مراجعه کردم. بیش از یک ساعت در صف معطل ماندم و کاری به خودم نداشتم، دلم به حال مردم می‌سوخت که آنجا سردر گم بودند. مجبور شدم از طریق درمانگاه روستای مهریان کارم را انجام بدهم. بیش از یک ساعت مردم در آنجا معطل ماندند، آقای یزدان پناه این کار در شأن مردم نیست.»
8 آبان ماه 99، وقتی سری به مرکز بهداشت شهر مادوان که محل تست کرونا نیز می‌باشد، زدیم، با چشم خودمان دیدم که مردم بدون رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برای نمونه گیری آماده‌اند و کسی اصلاً ککش نمی‌گزید که چه بلایی می‌خواهد سر مردم بیاید.

بیشتر بخوانید:

دادخواهی رئیس شورای شهر مادوان از دانشگاه علوم پزشکی + پاسخ یزدان پناه (فیلم)

چهارشنبه (16 مهر ماه 99) نستهن مقدم شهردار یاسوج در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا می‌گوید: «در بازدیدی که خودم از چند مطب در خیابان دادگستری قدیم داشتم، در بعضی مطب‌ها 25 تا 30 نفر مراجعه کننده دارند که این وضعیت نگران کننده است»
بنا بر گفته شهردار یاسوج، مطب‌ها به عنوان مراکز درمانی باید بیش از دیگر صنف‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کنند. اما می‌بینم که اینگونه نیست. یقیناً دانشگاه علوم پزشکی نتوانسته، مراکز درمانی زیر نظرخودش را به خوبی مورد نظارت قرار دهد.

دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را از مراکز بهداشتی و درمانی خود آغاز کند، بعد دیگران را به رعایت این پروتکل‌های مدنظر ستاد ملی کرونا توصیه نماید.


https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427029-1.jpg
تصاویری از محل تست کرونا در شهر مادوان شهرستان بویراحمد

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427029-2.jpg

وضعیت زباله‌های کرونایی بیمارستان شهید رجایی گچساران مردم این شهر را نگران کرده، هر چند مسئولان بیمارستان می‌گویند: مشکل زباله‌ها برطرف شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
آقای مقدم،اولا وظیفه شهرداری چیزدیگری است،نه دخالت درکاردانشگاه علوم پزشکی،دوم،همون سوزن که گفتی رواول به خودت بزن بعدبه دانشگاه،شماوظیفه خودت ومشکلات خیابانهای شهر رو ول کردی ورفتی سراغ مشکلات جای دیگه،بعدش مردم بایدخودشون رعایت کنن،وفاصله بین خودشون روحفظ کنن،مگه کادردرمان وظیفه دادن بیان بین مردم فاصله ایجادکنن،شما اول مشکلات شهری وشهرداری روحل کن بعد زحمت درست کردن مشکلات ادارات دیگر رو حل کن،کلیه خیابانها ازبس دست اندازدارن ماشینها رونابودکرده،یک بیمارتاباماشین خودش یاآمبولانس بخوادبه بیمارستانها مراجعه کن،اینقدرباید بیفته تودست انداز که دیگه چیزی ازبیماروحتی خانم باردارنمیمونه که به بیمارستان مراجعه کنه ،آقای مقدم،اگه سوزن نداری،بگو تاسوزن برات مهیاکنن،وبخودت که زدی بگو ماجوالدوز آماده داریم،،،،،
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیر با این رفتارتان وعملکرد نابسامان همه گیری گرونا را دارید فراگیرتر می کنید راست فرموده اول از خود شروع کنید زیرا منبع ترویج این ویروس مراسمات بازار وهمین تجمعات نوبت دهی ورعایت نکردن دستور العمل هاست که شما هم شامل ان می شوید.
ععععع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه با گزارش‌های غلط به تهران وضعیت وخیم استان را خوب گزارش می‌کنند که فاجعه بار است
علی
Iran, Islamic Republic of
ایسو انگار رئیس دوتا تیت درآورده ولش کن، بقران تا حمایت کور کورانه استانداری هست همین اش و همین کاسه
Iran, Islamic Republic of
از ضعف مدیریت ها چه در استان و چه در شهرسنانها فقط مردم متضرر میشن همان طوری که جناب اقای جمالی در مورد شبکه گچساران بیان نمودن
جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

جنجال 3 کلمه‌‌ای ...

شکست استقلال برابر فولاد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر حواشی زیادی به‌ همراه داشته است....
دعوای بی‌وقت

دعوای بی‌وقت

استعفای ملک‌زاده از وزارت بهداشت آن‌هم با نامه‌ای سرگشاده و چکشی هرچند در این شرایط کرونایی ...
‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

‌تأثیرات کرونا‌ ‌بر انتخابات ۱۴۰۰

انتخابات ۱۴۰۰ از چنان اهمیتی برخوردار است که امکان به‌تعویق‌انداختن آن بسیار کم خواهد ...
1