کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد مطرح کرد

دستگیری سارقان منازل در یاسوج

8 آبان 1399 ساعت 10:10

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه‌ای منازل با اعتراف به ۶ فقره سرقت و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنها خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از دستگیری ۴ نفر سارق حرفه‌ای منازل با اعتراف به ۶ فقره سرقت و مقادیر زیادی اموال مسروقه از آنها خبر داد.
 به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  علی کرم بازیان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند ۴ سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000427/nf00427002-2.jpg
 بازیان تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۶ فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف و مقادیر زیادی اموال مسروقه از جمله یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۶ عدد درب آهنی، ۲ عدد درب آلومینیومی، یک عدد آبگرمکن دیواری، ۱۰ عدد شیر آلات اهرمی، یک عدد کباب پز، ۳۱۰ عدد قلیان، ۵۰ کیلو گرم گردو، ۳۶۰ عدد فلاکس، ۴۰ دستگاه بخاری، ۲ دستگاه قهوه ساز، یک دستگاه آبمیوه گیری، ۶ عدد موتور یخچال، مقداری لوله و اتصالات سرویس بهداشتی، یک دستگاه همزن تخمه، ۲۰۰ عدد لامپ آل ای دی، فیوز برق، ۲۰۰ کیسه ذغال و ۱۱ عدد درب چوبی اعتراف کردند.
 فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه یک نفر مالخر در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به آنان نیز توقیف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.


کد مطلب: 427002

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/427002/دستگیری-سارقان-منازل-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1