تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۲۶۹۹۲
کبناگزارش می دهد

کانون یا کاهدون فرهنگی وتربیتی چرام/پروژه ای که ۱۱سال نیمه تمام رها شده+تصاویر

۰
کانون یا کاهدون فرهنگی وتربیتی چرام/پروژه ای که ۱۱سال نیمه تمام رها شده+تصاویر
کبنا ؛کانون فرهنگی وتربیتی چرام یا کاهدون وانبار غلات ؛پروژه ای که بعداز ۱۱سال نیمه تمام رها شده است.
 
به گزارش کبنا؛شهرستان چرام همانند سایر نقاط کشور هم پروژه های نیمه تمام زیادی دارد که علاوه بر اینکه عمر مفید این ساختمان ها رو به اتمام است به محلی برای مشکلات وآسیب های اجتماعی و مکان هایی تبدیل شده که هیچ سنخیتی با نوع ساختمان و دستگاه مربوطه ندارد.
 
یکی از این ساختمان های نیمه تمام و فراموش شده در شهر چرام ؛کانون فرهنگی و تربیتی می باشد که آغاز عملیات اجرایی آن از دولت دکتر احمدی نژاد شروع شد و ساختمان آن نیمه تمام رها شد.
با شروع به کار دولت دکتر روحانی امید می‌رفت که مسئولان و متولیان امر در نوسازی مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد و همچنین آموزش و پرورش به عنوان بهره بردار این مجموعه؛ پیگیر تخصیص اعتبارات و اتمام آن باشند اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام خاصی صورت نگرفته به غیر از اینکه این پروژه فرهنگی و تربیتی به کاهدون تبدیل شده است.
معلوم نیست بعداز 11سال از نیمه تمام ماندن این پروژه که اکنون به کاهدون تبدیل شده باید اسم این ساختمان را کانون فرهنگی وتربیتی نامید یا کاهدون فرهنگی وتربیتی !!!!
 
متولیان حتما اطلاع دارند که 
كانونهاي فرهنگي تربيتي نقش مهمي در غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان دارد اين مراكز مي تواند با نياز سنجي، كشف استعداد ، پرورش وبه فعليت رساندن ذوق واستعداد دانش آموزان گامی موثر در بالندگي كودكان ونوجوانان ودر آينده جوانان بردارد.
 
يكي از ويژگي هاي آموزش و پرورش نوين ، توجه خاص به فعاليت هايي است كه دانش آموزان در خارج از كلاس مدرسه انجام مي دهند. اين گونه فعاليت ها با مشاركت دانش آموزان و معلمان انجام مي گيرد و موجب غناي برنامه ي درسي و تعميق يادگيري مي شود ،همچنين مسئوليت پذيري ، فعاليت محوري و توسعه يادگيري از مدرسه به خانواده و يا جامعه را به دنبال خواهد داشت كه به آن فعاليت های مكمل و فوق برنامه اطلاق مي شود.
 
اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان متولی ساخت این مرکز و مسئولان شهرستانی و همچنین اداره کل آموزش و پرورش به عنوان بهره بردار این مجموعه که نیمه تمام رها شده و نیاز شهرچرام است چاره ای بیندیشند.
 
چند سال هست که اعلام می کنند اولویت اعتبارات وتخصیص ها با پروژه های نیمه تمام است اما انگار این پروژه هم مثل کتابخانه چرام؛فنی وحرفه ای؛سایت اداری چرام و چندین پروژه نیمه تمام دیگر به مراکزی تحت عنوان کاهدون؛نگه داری دام ومکانی برای آسیب های اجتماعی و معتادان تبدیل شده است که با کاربری این ساختمان ها منافات دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1