تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۲۶۹۷۸
مدیركل امور اقتصادی و دارایی كهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

ثبت شركت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی "وسكهبو" در بورس

۲
۱
ثبت شركت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی "وسكهبو" در بورس
کبنا ؛
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه وبویراحمد از ثبت شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی با نماد (وسکهبو) در بورس خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان امروز در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: یکی از برنامه های مهم دولت در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی ، خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای دولتی به بخش خصوصی و مردم می باشد که این امر باعث تحرک اقتصاد ی و افزایش راندمان و بهره وری بنگاههای تولیدی و افزایش اشتغال و رفاه اجتماعی می گردد.
آرام افزود: در مجموع در کل کشور 49148775 نفر سهام عدالت به اقشار مختلف تخصیص داده شده و در استان کهگیلویه وبویراحمد 551523  نفر سهام عدالت دریافت نموده اند که در حال حاضر سهام عدالت مردم به دو روش مستقیم و غیر مستقیم آزادسازی شده است و کسانی که روش مستقیم را انتخاب نموده اند میتوانند تا 60 درصد سهام خود را بفروشند و افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب نموده اند میتوانند تحت مدیریت شرکت سرمایه گذاری استانی از مزایای سهام عدالت خود بهره مند گردند.
آرام اظهار داشت: از تعداد کل مشمولین سهام عدالت استان تعداد 253659 نفر روش مستقیم حدود 46 درصد و 297864 نفر روش غیر مستقیم که حدود 54 درصد میباشد را انتخاب کرده اند.
وی افزود: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه وبو یراحمد با جدیت هماهنگی و پیگیری های لازم را با مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی انجام و جلسات متعددی را با این شرکت و اداره کل ثبت شرکت ها و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار نموده و مراحل پذیرش این شرکت در بورس با موفقیت انجام شده و سهام شرکت استان با نماد "وسکهبو" در بورس در حال خرید و فروش توسط سهامداران میباشد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه وبویراحمد گفت: قیمت اسمی سهام نماد "وسکهبو" 100 تومان میباشد و لی این نماد به قیمت 113 تومان در بورس بازگشایی شد و قیمت معامله آن را عرضه و تقاضای سهام این نماد در بورس تعیین میکند و سهامدارانی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند میتوانند به تابلو بورس مراجعه و سهام خود را به قیمت روز معامله نماد "وسکهبو" بفروشند.
آرام اظهارداشت: مشمولان سهام عدالت در کشور  برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های لازم صرفا به سامانه اینترنتی سهام عدالت به نشانی WWW.SamaneSe.ir مراجعه و کسب اطلاع نمایند و یا با شماره تلفن 83338-021 تماس گرفته و سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.
وی افزود: برگه های سهام عدالت ملاک سهامداران نمی باشد، اشخاص باید جهت بررسی وضعیت سهام عدالت خودبه به سامانه سهام عدالت به نشانی WWW.SamaneSe.ir مراجعه نمایند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: ارزش سهام عدالت کلیه مشمولین مطابق میزان اعلامی در صورتحساب مندرج در سامانه سهام عدالت متفاوت بوده و دلیل این تفاوت ناشی از تخفیفات اعطایی دولت به نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی ( ره) و سازمان بهزیستی ، میزان مبالغ واریزی مشمولین بابت تتمه مبلغ بدهی و تعداد اعضای خانوار میباشد.
وی نیز بیان داشت: سود سهام عدالت به صورت سالیانه پرداخت میشود ،پس از برگزاری مجامع عمومی  49 شرکت سرمایه پذیر،دریافت سود از شرکتها و مشخص شدن سود قابل تقسیم بین مشمولین پرداخت میگردد.
آرام همچنین گفت: مشمولانی که تاکنون نسبت به ثبت شماره شبا بانکی خود اقدام ننموده اند میبایست با مراجعه به سامانه اینترنتی سهام عدالت به نشانی WWW.SamaneSe.ir نسبت به ثبت شماره شبای بانکی خود اقدام نمایند، شماره شبای بانکی باید حتما به نام خود مشمول باشد.
وی اظهار داشت: وراث متوفیان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت الکترونیک و ارائه مدارک شناسایی و گواهی حصر وراثت میتوانند نسبت به تسهیم و انتقال سهام بین وراث اقدام نمایند.
آرام گفت: امکان واریز برای افزایش میزان سهام عدالت مشمولین وجود ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا و ای اسم نخوه
Iran, Islamic Republic of
وس: سرمایه گذاری
که:کهگیلویه
بو: بویر احمد
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1