کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی آئینی با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

7 آبان 1399 ساعت 11:36

طی آئینی سردار حسن حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.


طی آئینی سردار حسن حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح، جانشین ستاد عتبات عالیات و دیگر مدعوین از زحمات چند ساله سرهنگ سید فرج‌الله نظرپور قدردانی و سردار حسن حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
حکمتیان در ابتدای سخنان خود از حسن توجهی که به وی شده تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم بتوانم به خوبی از این امانت بزرگ پاسداری کنم.
وی بیان کرد: برای اتمام پروژه ساخت یکی از درب‌های حرم در سامرای عراق که به استان واگذار شده ۳.۵ میلیارد نیاز است که با استفاده از ظرفیت نماینده ولی‌فقیه، فرمانده سپاه فتح و استاندار بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

تیپ 48 فتح همیشه کنار مردم است / قومیت‎گرایی و منطقه‌گرایی را کنار بگذاریم، بیش از هر زمان دیگر به همدلی و کار شبانه‌روزی نیاز داریم سردار حسن حکمتیان به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

وی عنوان کرد: امیدواریم در این زمینه سربلند بیرون بیاییم و شرمنده شهید سلیمانی نشویم.
سید فرج‌الله نظرپور گفت: در طول چند سال کارهایی انجام شد از صفر شروع کردیم در بحث جمع‌آوری نذورات، راه‌اندازی ستادهای شهرستانی، ماموریت‌های جانبی (سیل، زلزله) مراسم اربعین کارهایی انجام شد و رضای خداوند را سرلوحه قرار دادیم.
رئیس سابق عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ضمن حلالیت از همه همکاران خود گفت: امیدوارم شهید سلیمانی شفاعت ما را در دنیا و آخرت کنند. هفته‌ای نیست که ایشان را در خواب نبینم و چیزی به من نگوید.


کد مطلب: 426968

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426968/رئیس-ستاد-عتبات-عالیات-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1