کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند/ چه کسی جایگزین غلام‍‌پور می‌شود

6 آبان 1399 ساعت 13:58

مدیرکل ارتباطات و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند و گفته می‌شود که دو نفر از کارمندان این اداره‌کل جهت انجام مراحل قانونی و مصاحبه برای جانشینی جواد غلامپور به وزارتخانه دعوت شده اند.


مدیرکل ارتباطات و فن آوری کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند و گفته می‌شود که دو نفر از کارمندان این اداره‌کل جهت انجام مراحل قانونی و مصاحبه برای جانشینی جواد غلامپور به وزارتخانه دعوت شده اند.
به گزارش کبنا، سید حسین دهدشتی معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات، جواد غلامپور مدیرکل فعلی ارتباطات و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و فن اوری اطلاعات استان قم منصوب شد.
بنا به اطلاعات کبنانیوز، سید محمود رادمنش و رضا عابدینی از کارمندان اداره‌کل ارتباطات و فناوری کهگیلویه و بویراحمد برای انجام فرایند قانونی و مصاحبه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت شده‌اند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426951-2.jpg

جواد غلامپور به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم

سید محمود رادمنش و رضاعابدینی دو گزینه مدیرکلی برای جانشینی جواد غلامپور مدیرکل فعلی ارتباطات و فناوری کهگیلویه و بویراحمد هستند. در سابقه کاری رادمنش، دبیر شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معلم آموزش و پرورش و مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. او از نیروهای نزدیک به مهدی روشنفکر نماینده فعلی بویراحمد، دنا و مارگون است.
همچنین این احتمال وجود دارد که یکی از نیروهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد این مسئولیت را برعهده بگیرد. از عباس رسولی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز نامبرده می‌شود.
مراسم معارفه جواد غلامپور به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم روزهای آینده برگزار می‌شود.


کد مطلب: 426951

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426951/مدیرکل-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-می-کند-کسی-جایگزین-غلام-پور-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1