تاریخ انتشار
شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۴۲۶۸۶۸
شهیدی که خونش تاجزاده را رسوا کرد

فراخوان تاجزاده برای ارتش رهایی‌بخش زنان! / سازماندهی نظامی "دختران خیابان انقلاب" برای جنگ شهری

۱
۰
فراخوان تاجزاده برای ارتش رهایی‌بخش زنان! / سازماندهی نظامی "دختران خیابان انقلاب" برای جنگ شهری
کبنا ؛مصطفی تاجزاده و سعید حجاریان مدتیست که بر سازماندهی خیابانی بانوان در راستای اهداف خود تأکید می‌کنند.
مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح‌طلب و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ که در دهه ۶۰ از حامیان ممنوعیت ویدئو و فیلم ویدئویی نیز بوده است به تازگی در یک توییت نوشت:
"انقلابی که زنان را به‌شکلی میلیونی از خانه به عرصهٔ اجتماع کشاند، با گذشت زمان انواع محرومیت‌ها و تبعیض‌ها را به آنان تحمیل کرد. این روند متناقض (سیاسی-اجتماعی‌شدن توام با سختگیری‌های طالبانی) زنان ایرانی را ناراضی و معترض و به نیرویی رهایی‌بخش تبدیل کرده است. "
*خوانش اظهارات این فرد در بحث اشاره به "نیروی رهایی‌بخش" بودن زنان به شدت محل تأمل است.
کدام رجل سیاسی را در کدام کشور دنیا می‌شناسیم که اینچنین به زعم خود در مقابل حاکمیت قد علم کند و ضمن جلوه‌دادن تلویحی خودش بعنوان فرمانده مخالفین نظام از چیزی تحت عنوان نیروی رهایی‌بخش سخن بگوید!؟
رهایی بخش بر مبنای کدام عقلانیت، نسبت به چه چیزی و با کدامین ابزار!؟ آیا این چیزی شبیه به همان "ارتش آزاد" در سوریه نیست!؟
پاسخ را می‌توان در اظهارات دیگر تاجزاده در همین رابطه یافت.
تاجزاده‌ای که پیش از این گفته بود اغتشاشات آبان خشن‌تر تکرار می‌شود،‌ این جامعه لجن است، نظام جمهوری اسلامی مثل نظام سلاطین جائر غزنوی است و خیلی از حرف‌های ما و براندازان یکی است! [۱]
بدیهیست که به مصداق "چون که صد آمد نود هم پیش ماست" می‌توان با خواندن این اظهارات به این نتیجه رسید که تاجزاده و دوستان او در ستاد هسته سخت اصلاحات به دنبال فراهم کردن یک سپاه علیه نظام اسلامی هستند.
یک سپاه ناراضی از مشکلاتی که البته شخص آقای تاجزاده و دوستان ایشان که می‌گفتند: "ما تضمین روحانی هستیم" ایجاد کرده‌اند نه کس دیگر!
و اکنون هم در ادامه فرایند پیش‌گفته می‌بینیم که یک روز ساختار نظام از سوی آقایان مورد ریشخند قرار می‌گیرد تا بی‌حیثیت شود [۲] و روز دیگر هم زنان هستند که بایستی در خدمت بدمستی فرماندهان فتنه اقتصادی گیرند.

آمادگي حجاريان، مرعشي و تاجزاده براي مواجهه با کدخدايي | شعار سال

*تقلای تاجزاده و حجاریان برای سازماندهی نظامی "دختران خیابان انقلاب"
در بحث حمایت تاجزاده از به خیابان کشیدن زنان در قالب یک میلیشیا و بخشی از سپاه فتنه اقتصادی البته باید به این سابقه توجه کرد که پیش از او یکی دیگر از فرماندهان فتنه آینده یعنی سعید حجاریان نیز بر لزوم سازمان یافتن زنان معترض تأکید کرده بود.
سازمان‌یافتگی که تأکید حجاریان و تاجزاده بر لزوم آن جز در چارچوب پازل تحلیلی مربوط به "فتنه اقتصادی" قابل فهم نیست.
حجاریان زمانی در اشاره به اقدامات غیر متمدنانه "دختران خیابان انقلاب" گفته بود: دختران خیابان انقلاب نافرمانی مدنی می‌کنند اما چون سازمان ندارند و سراسری نیستند، به نتیجه‌ای نمی‌رسند! [۳]
و البته جالب است که تنها چند روز بعد، یکی از همین دختران خیابان انقلاب! که به کانادا رفته بود خواستار تحریم بیشتر مردم ایران شد...

تصویر مربوط به تشییع پیکر پاک شهید محمد محمدی، از شهدای امر به معروف و نهی از منکر

* مدافع حقوق زنان ایرانی کیست!؟
مردم ایران عملا با یک طراحی ناامن کننده مواجه‌اند که قضایایی مثل دیماه ۹۶ و آبان ۹۸ نشان داد به هیچ وجه یک بدبینی تحلیلی نیست و بایستی بصورت جدی با آن مقابله کرد.
راه برخورد و مقابله نیز در وهله اول "روشنگری" و فهم عمومی نسبت به شبهاتی است که فرماندهان فتنه اقتصادی ایجاد می‌کنند تا به مقصود خود نائل آیند.
در اشاره به اظهارات اخیر تاجزاده همچنین اگر به یک سؤال اساسی پاسخ داده شود؛ سره از ناسره بهتر مشخص می‌شود و آن اینکه "مدافع حقوق زنان ایرانی کیست!؟ "
افرادی مثل شهید محمد محمدی و شهید علی خلیلی از شهدای امر به معروف و نهی از منکر که در دفاع از کرامت بانوان و حقوق حقه آنها به شهادت رسیدند یا امثال تاجزاده و حجاریان که از زنی که خواستار تحریم ایران است دفاع می‌کنند، دوستانشان در دهه شصت پونز در پیشانی بدحجاب‌ها فرو می‌کردند و هرجا سخن از ناامنی است نام آنها می‌درخشد!؟
مردم و بانوان ایران اسلامی اگر با این حقایق آشنا شوند؛ قطعا امثال تاجزاده و حجاریان به هدفشان برای استفاده ابزاری از زنان نائل نخواهند شد؛ اما اگر این قضیه در پرتو سکوت خواص، مورد روشنگری قرار نگیرد بسا که زنان معترضی که دوست را از دشمن نمی‌شناسند؛ صبح فردا و در فرایندی که فرجامش را نمی‌دانند؛ تیشه به ریشه‌های خود بزنند.
گفتنیست برخی از رجال اصلاح‌طلب مثل عباس آخوندی و محسن رنانی از حوادث احتمالی آینده با صفت خونبار یاد کرده‌اند...
مرجع : مشرق نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما

مرادیان ده برآفتاب
Iran, Islamic Republic of
آقای حجاریان و تاجزاده !
اگر فردا روزی با حجاب آزاد (دقیقا عین همان چیزی که در آمریکا اتفاق افتاد) نصف بیشتر فرزندان این مملکت .از آب درآمدند یا اینکه آمار طلاق نجومی بالا رفت یا قتل های زنجیره ای و خشونت علیه بانوان جهشی بالا رفت شما و همفکرانتون پاسخگو خواهید بود؟اگر این معضلات برای این کشور بوجود آمد شما این مملکتو درست میکنی یا..؟؟!!!البته شما ها که پوستتون توی اصلاحاتتون کلفت تر از این حرفاست.
سید مسعود مرادیان ده برآفتاب
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1