تاریخ انتشار
جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : ۴۲۶۸۴۹
در شورای اداری شهرستان لنده مطرح شد

اعتبار ۱۲۰ میلیاردی بنیاد علوی برای توسعه و اشتغال لنده / دلیل بی‌تفاوتی مدیران کل به شهرستان لنده

۰
دلیل بی‌تفاوتی مدیران کل به شهرستان لنده
کبنا ؛ بنیاد علوی سه سال پیش برای آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده قدم به این شهرستان گذاشته و اقدامات این بنیاد برای لنده مورد رضایت مسئولان و مردم قرار گرفت.
اعتبار ۱۲۰ میلیاردی بنیاد علوی برای توسعه و اشتغال لنده
به گزارش کبنا، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان لنده با حضور منصوری مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد، خدادوست موسوی فرماندار لنده در نشست شورای اداری این شهرستان با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت طرح‌های مشترک با بنیاد علوی، اظهار داشت: سه سال از حضور بنیاد علوی در شهرستان لنده می‌گذرد که در دو سال گذشته تلاش‌های خوبی در حوزه خدمات عمرانی انجام شده است.
 خدادوست موسوی افزود: در یکسال گذشته بیش از چهار طرح ملی در شهرستان لنده کلنگ زنی شده است که بیمارستان لنده، جاده لنده به تشان، فاضلاب شهری و طرح ایستگاه برق لنده از جمله طرح‌های مهم ملی این شهرستان است.
مدیرعامل بنیادعلوی در این نشست نیز گفت: بیش از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه عمرانی برای شهرستان لنده تأمین شده است.
 منصوری با اشاره به میزان پیشرفت طرح‌های بنیاد علوی در این شهرستان گفت: از تلاش‌های انجام شده به همت اداراتی که دل در گروه خدمت به قشر محروم داشتند و همکاری مضاعفی در حوزه‌های محرومیت زدایی داشتند قدردانی می‌کنیم.
منصوری تاکیدکرد: تأخیر در اجرای طرح‌ها باعث خسارت به مردم می‌شود که در حوزه جاده لنده به تشان بیش از ده میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد که باید این مهم سریعتر انجام می‌شد.
 وی اضافه کرد: امسال در کنار این اعتبار توجه ویژه به بحث اشتغال ۶۴ میلیارد تومان خط اعتباری قرض الحسنه برای اشتغالزایی مردم تخصیص داده شد تا مشکلات حوزه اشتغالزایی حل شود.
 مدیرعامل بنیاد علوی بیان کرد: تمام تلاش ما برطرف کردن مشکلات جوانان و ارتقای سطح اشتغالزایی و افزایش خدمات عمومی به مردم است.
منصوری گفت: عمر حضور بنیاد علوی در شهرستان‌ها بیشتر از ۳ تا ۵ سال نیست، ولی امیدواریم روند خدمت رسانی به مردم در این مدت زمان ممکن اجرایی شود.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اقدامات بسیار خوب بنیاد علوی در شهرستان لنده در حوزه‌های عمرانی اقتصادی، فرهنگی، بهداشت و آموزش را قابل تقدیر دانست و گفت: به همین منظور طرح‌های مهم تولیدی و اشتغالزایی و همچنین زیر ساختی انجام شده، ولی متاسفانه به علت سیستم بروکراسی که در سطح ادارات و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد باعث تأخیر و تعلل در تعهدات دستگاه‌های اجرایی با بنیاد علوی شده است.
 عزیز فیلی افزود: به همه دستگاه‌های اجرایی تذکرات لازم داده شده و این دستگاه‌ها را ملزم به انجام دادن تعهدات خود با بنیاد علوی کردیم.
وی با بیان اینکه اعتبار عمرانی امسال بنیاد علوی به شهرستان لنده دو برابر اعتباری است که دولت به این شهرستان اختصاص داده است، ادامه داد: با اقدامات بسیار خوب بنیاد علوی چشم انداز مثبتی را برای این شهرستان خواهیم دید.
 امام جمعه شهرستان لنده نیز گفت: تلاش‌های سه ساله بنیاد علوی در شهرستان لنده قابل تقدیر است، ولی همراهی مدیران استانی و شهرستانی با بنیاد علوی راهگشایی بسیاری از چالش‌ها و مشکلات است که باید این مهم مد نظر مسئولان قرار گیرد تا از این فرصت خدمتگذاری به نحو احسن استفاده کنند.
 حجت الاسلام محمودی اصل با گلایه از مدیران کل استانی گفت: عدم حضور مدیران کل در جلسات شهرستان لنده واقعاً جای تأمل و سؤال است که چرا نسبت به این مهم بی تفاوت است و باید این مهم از سوی مسئولان استان مورد تاکید و توجه قرار گیرد که تنها با همدلی می‌توان کارهای را پیش برد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1