تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۲۶۸۲۱
طی یادداشتی صورت گرفت؛

«عدل هاشمی‌پور» پیام صلح فرستاد

۲
۱
«عدل هاشمی‌پور» پیام صلح فرستاد
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز، روز گذشته خبری مبنی بر وقوع درگیری طایفه‌ای در شهرستان بهمئی منتشر شد «کلیک کنید» که بر اساس این گزارش «عدل هاشمی‌پور» نماینده سابق کهگیلویه بزرگ طی یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم
ایل بزرگ، اصیل، بافرهنگ، نامدار، تاریخ ساز، شجاع و شهیدپرور بهمئی
سلام علیکم
مایه ی بسی فخر و مباهات است که نام نیکتان در دفاع از میهن و وطن در مبارزه با طاغوت و دشمن بعثی ، زبانزد عام و خاص و دارای آوازه و شهرتی ماندگار و جهانی است و مؤید آن علاوه بر پیشینه ی سراسر افتخار ، رجعت اخیر پیکر شهیدی گرانمایه پس از 37 سال است.
بیان رشادت ها و حماسه سازی بهمئی در این مقال نمی گنجد و آنچه که اکنون اهمیت دارد پایان یافتن درگیری و بازگشت آرامش به منطقه است.
عقل و منطق ، رضای پروردگار ، آموزه های دینی ، بینش خردمندان و دلسوزان معطوف به عزم و همت عمومی خاصه علما و روحانیون ، مراجع قانونی، نظامی، انتظامی، امنیتی، دادرسی و قضایی، حضور همه جانبه و بلادرنگ دانشگاهیان، بزرگان، معتمدان، ریش سپیدان، تحصیل کردگان، جوانان، اصحاب رسانه و قلم، در پایان بخشیدن هرچه سریع تر به درگیری درون ایلی است و صد البته نگاه بدخواهان و خواست معاندان گسترش آن است.
امروز بهمئی از جهت پایان دادن به یک درگیری ناخواسته، در معرض آزمون است. رجاء واثق دارم که سربلند بیرون می آید.
خاضعانه و مشفقانه بر دستان طرفین درگیر بوسه می زنم و تقاضای رأفت و گذشت و پذیرش حاکمیت قانون را دارم.
امروز نمایش قدرت و غیرت، تسلط بر نفس، فرو بردن خشم و دست کشیدن از انتقام است چراکه به فرموده حضرت علی (ع) "در عفو لذتی است که در انتقام نیست" مضاف بر اینکه بهمئی واحد است و تقسیمات درون ایلی به حکم نص صریح قرآن جهت شناخت بیشتر است.
با افتخار اعلام می دارم در جهت مصالحه و برقراری آرامش، آماده ی انجام هرگونه خدمت و انجام وظیفه هستم.
برای درگذشتگان حادثه، رحمت و مغفرت واسعه الهی، برای مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و سپردن دل به مهر و رحمت خداوندی را مسئلت دارم.
ارادتمند و خادم مردم
عدل هاشمی‌پور
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل بهمئی
Iran, Islamic Republic of
ایل بزرگ بهمئی مسئله ای به نام درگیری نداشته است اتفاقا اعلام کردند بخصوص خانواده های مقتولین که ما با هم مشکلی و مسئله ای با هم نداریم ولی مقامات مسئول و امنیتی و انتظامی باید ارازل و اوباشی که از لیکک مرکز شهرستان بهمئی که مسائل سال 97 را هم هدایت می کردند را دستگیر و به سزای اعمال ننگین شان برسانید. طبق این اظهار نظر کار خطرناک است مثل این گروه ارازل و اوباش اهل برنامه هستند که اگر دو برادر در جایی اختلاف داشتند این گروه فرصت را غنیمت شمرده و فوری وارد مسئله می شوند و آنجا را به آشوب و زر و خورد می کشانند و در این بین افرادی هم دست به اسلحه می برند و بی گناهانی را به کام مرگ می برند بنابراین مسئولین امنیتی باید وارد شوند و سرشاخه ها را شناسایی کنند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل شهرستان بهمئی مسئولینی هستن که صلاحیت تربیت فرزندان خوئد را ندارند و متاسفانه بعلت فقر فرهنگی و بر اساس تعصب و غیرا طایفه ای چنین افراد بی صلاحیتی را انتخاب میکنند شما که در تربیت فرزندان خود مشکل دارید ایا ظلم به این شهرستان نیست که حتی مسولیت کوچکی در این شهرستان داشته باشید متاسفانه این افراد باید تبعید شوند تا امنیت به شهرستان برگردد
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1