کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران چه گذشت

1 آبان 1399 ساعت 22:28

جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران در تاریخ 30 مهر ماه 99 با حضور دبیران و نمایندگان احزاب شهرستان برگزار و در این جلسه پیرامون مسائل مختلف کشور، استان، انتخابات میاندوره مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مباحثی مطرح شد.


جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران در تاریخ 30 مهر ماه 99 با حضور دبیران و نمایندگان احزاب شهرستان برگزار و در این جلسه پیرامون مسائل مختلف کشور، استان، انتخابات میاندوره مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مباحثی مطرح شد.

به گزارش کبنا، در این جلسه نمایندگان احزاب پیرامون حضور و معرفی کاندیداها جهت انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با بررسی بیشتر و شناخت ظرفیت‌ها؛ در جلسات بعدی شورای هماهنگی صحبت‌های صورت گرفت و همچنین قرار شد که امکان حضور و معرفی کاندیداهای احتمالی و دعوت از صاحبنظران در دستور کار قرار گیرد.
همچنین در این جلسه در باره معرفی نامزد جهت انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی منوط به عملکرد نهادهای نظارتی و اجرایی و بازتر شدن فضای سیاسی و شفاف سازی در بینش و نگرش و عملکرد کاندیداهای احتمالی مباحثی مطرح شد. همچنین گفته شد؛ چنانچه قرار بر حمایت و یا ارائه لیست باشد، افراد و کسانی که اعلام حضور می‌کنند حتماً باید دارای سابقه حضور و عملکرد مؤثر در جبهه اصلاحات باشند.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان گچساران تا کنون به جمع بندی و نظر قطعی در مورد معرفی کاندیدا برای میاند دوره‌ای مجلس نرسیده و در اینمورد هیچ فردی را مد نظر ندارد، ضمن احترام به همگان اعلام می‌شود هر گونه نظر در این ارتباط صرفاً توسط دبیرخانه شورای هماهنگی اعلام می‌گردد.
در مورد انتخابات ریاست جمهوری با توجه به تصمیم شورای کشوری عمل خواهد شد که ضمن جلسات بعدی به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید، ضمناً شورای هماهنگی اعلام نموده است در صورت تصویب شرکت و معرفی کاندیدا برای ریاست جمهوری به هیچ عنوان کاندیدای نیابتی را نمی‌پذیرد و چنانچه تصمیمی دال بر حضور و معرفی نامزد ریاست جمهوری باشد صرفاً و حتماً می‌بایست از اصلاحطلبان شناخته شده و مؤثر و صاحب نظر باشد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426820-2.jpg

 همچنین در این جلسه ابراز امیدواری شد که شورای محترم نگهبان، کاندیداهای شناخته شده احتمالی اصلاحطلبان را تائید صلاحیت نموده و فضا برای حضور مهیا گردد، شورای هماهنگی شهرستان در امور مستحدثه با شورای کشوری تعامل خواهد داشت و در هر تصمیم گیری سیاسی خصوصاً انتخابات و بالاخص انتخابات ریاست جمهوری بر اساس بررسی‌ها و نظر اجماعی احزاب و شخصیتها در شهرستان عمل خواهد شد.
 مقرر شد در جلسات بعد شورای هماهنگی از حضور شخصیت‌های سیاسی شهرستان بهره برده شود.
بنا بر این گزارش، در جلسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان گچساران پیرامون حوادث آبان ماه مطالبی مطرح شد و همچنین در دفاع از برخی شخصیت‌های سیاسی ملی، دبیرکل حزب اتحاد ملت صحبت‌های انجام گرفت و گفته شد چنین برخوردهایی به معنای برخورد با احزاب قانونی است و حکم قضایی در محکومیت بیانیه‌ها که حداقل عمل حزبی و اعلام نظر یک حزب و یا گروه است ناشایست و خارج از عرف و قانون است و موجب محدود کردن بیشتر احزاب و بسته شدن فضای سیاسی کشور می‌شود.


کد مطلب: 426820

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426820/جلسه-شورای-هماهنگی-جبهه-اصلاحات-شهرستان-گچساران-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1