کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد امروز 26 مهر ماه

26 مهر 1399 ساعت 21:46

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده‌ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز قرار داد.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده‌ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز قرار داد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
 پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۱ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426627-2.jpg
 وی اظهارکرد: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بود.
 دکتر یزدانپناه خاطرنشان کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده‌ای پیش روی ما قرار می‌دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده‌ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز قرار داد هنوز فروکش نکرده است و این استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، همچنان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و شهرستان بویراحمد نیز وضعیت خطرناکی را تجربه می‌کند.
 


کد مطلب: 426627

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426627/آخرین-آمار-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد-امروز-26-مهر-ماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1