تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : ۴۲۶۶۲۴

خودکشی ۳ نوجوان و جوان در یک استان | ۲ دلیل عمده خودکشی‌ها در این استان | مسئولان به داد مردم برسند

۰
خودکشی ۳ نوجوان و جوان در یک استان / ۲ دلیل عمده خودکشی‌ها در این استان
کبنا ؛نماینده یک استان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به خودکشی ۳ نوجوان و جوان در ۳ هفته اخیر در این استان گفت: مسئولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند.
 سید علی اکبر فاطمی نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها درباره خودکشی‌های اخیر در استان بوشهر گفت: در ۲ هفته اخیر شاهد خودکشی ۳ جوان و نوجوان در استان بودیم. اول از همه  دانش آموز ۱۱ ساله دیری بود و پس از آن  نوجوان ۱۶ ساله لرستانی ساکن در کنگان و آخری هم جوان ۲۱ ساله کارگر در جم بودند، که متاسفانه همگی آنها با حلق آویز کردن خود به زندگی شان پایان دادند.
نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها با ابراز تاسف از این اتفاقات در این استان افزود: از قبل نیز موارد قتل و خودکشی در شهرهای صنعتی استان بوده که رسانه‌ای نشده اند.
وی با اشاره به اینکه بیشتر قتل و خودکشی‌ها در شهرهای صنعتی استان رخ می دهد، گفت: علت بیشتر این اتفاقات در استان به دلیل فقر مالی مردم و اختلافات خانوادگی است.
عضو شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: پیش‌تر از این نیز شاهد قتل های زیادی در شهرستان دشتستان بودیم و  هر ماه یکی دو مورد رخ می داد که خوشبختانه هم اکنون این اتفاق کاهش یافته است.
وی گفت: طبیعی است وقتی کارگران بی‌شماری از دورترین نقاط کشور با فرهنگ‌های متفاوت و به دلیل مشکلات اقتصادی یا مهاجرت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند به مشکل برخورده و منجر به اختلافاتی میان آنها می‌شود که منجر به فساد اخلاقی، قتل و یا خودکشی می شود.
نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها افزود: به نظرم همه ما مسئولان به نوعی مقصریم. اما بیشتر از همه مقامات مسئول استانی، مسئولان منطقه ویژه عسلویه و نمایندگان مجلس هستند که از ابتدا باید به آسیب‌های صنعتی کردن منطقه بیشتر  دقت می‌کردند. بهتر است مسئولان سریع‌تر برای جلوگیری از این اتفاقات و حل مشکلات مردم به دادشان برسند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1