کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج:

خیانت به مردم در بازار / متولیان، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رها کرده‌اند

25 مهر 1399 ساعت 14:15

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کنونی افزایش قیمت‌ها گفت: افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت‌ها، خیانت به مردم است.


امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کنونی افزایش قیمت‌ها گفت: افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت‌ها، خیانت به مردم است.

به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت: مسئله نگران کننده در این روزها بالا رفتن افسارگسیخته قیمت‌ها است که این افزایش قیمت‌ها در استان یکه‌تازی می‌کند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها مسائل اقتصادی جهان و تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و بخش دیگر به دلیل کاهش نظارت‌ها و کنترل از سوی دستگاه‌های متولی است.
وی ادامه داد: گرانی‌ها شرایط سختی برای مردم به وجود آورده و از سوی دیگر مدیریت بازار رها شده و عده‌ای در حال سوء استفاده هستند، انتظار می‌رود متولیان جلوی این افزایش‌ها را بگیرند و با سودجویان و گرانفروشان برخورد جدی شود.

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت مردم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقدام برخی بازاریان و صنوف در افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نوعی خیانت اقتصادی دانست و تصریح کرد: مردم تحت فشار هستند و در این وضعیت سودجویی و سوء استفاده فشار کنونی بر مردم را مضاعف و چند برابر می‌کنند، متاسفانه علاوه بر گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها‌، شاهد احتکار برخی اجناس و کالاها برای کسب سود بیشتر هستیم که این هم نوعی خیانت محسوب می‌شود.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود با اشاره به ۲۳ مهر ماه روز جهانی استاندارد گفت: وظیفه اداره استاندارد افزایش کیفیت و ایمنی کالاهای تولیدی است اگر بخواهیم شعار جهش تولید را به خوبی محقق کنیم و مردم اجناس ایرانی خریداری کنند باید کیفیت کالاها افزایش یابد.
وی تصریح کرد: عده‌ای سودجو اجناس تقلبی به مردم عرضه می‌کنند که باید برخورد قاطع و قانونی با آنها شود و تمهیداتی اندیشیده شود تا اجناس مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد.


کد مطلب: 426587

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426587/خیانت-مردم-بازار-متولیان-کهگیلویه-بویراحمد-رها-کرده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1