تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۲۶۵۸۷
آیت‌الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج:

خیانت به مردم در بازار / متولیان، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رها کرده‌اند

۱
۰
خیانت به مردم در بازار / متولیان، بازار کهگیلویه و بویراحمد را رها کرده‌اند
کبنا ؛امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از وضعیت کنونی افزایش قیمت‌ها گفت: افزایش بی‌رویه و افسارگسیخته قیمت‌ها، خیانت به مردم است.

به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر یاسوج با تسلیت سالروز رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) گفت: مسئله نگران کننده در این روزها بالا رفتن افسارگسیخته قیمت‌ها است که این افزایش قیمت‌ها در استان یکه‌تازی می‌کند.
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها مسائل اقتصادی جهان و تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و بخش دیگر به دلیل کاهش نظارت‌ها و کنترل از سوی دستگاه‌های متولی است.
وی ادامه داد: گرانی‌ها شرایط سختی برای مردم به وجود آورده و از سوی دیگر مدیریت بازار رها شده و عده‌ای در حال سوء استفاده هستند، انتظار می‌رود متولیان جلوی این افزایش‌ها را بگیرند و با سودجویان و گرانفروشان برخورد جدی شود.

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از مدافعان سلامت مردم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اقدام برخی بازاریان و صنوف در افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را نوعی خیانت اقتصادی دانست و تصریح کرد: مردم تحت فشار هستند و در این وضعیت سودجویی و سوء استفاده فشار کنونی بر مردم را مضاعف و چند برابر می‌کنند، متاسفانه علاوه بر گرانفروشی و افزایش قیمت‌ها‌، شاهد احتکار برخی اجناس و کالاها برای کسب سود بیشتر هستیم که این هم نوعی خیانت محسوب می‌شود.
امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود با اشاره به ۲۳ مهر ماه روز جهانی استاندارد گفت: وظیفه اداره استاندارد افزایش کیفیت و ایمنی کالاهای تولیدی است اگر بخواهیم شعار جهش تولید را به خوبی محقق کنیم و مردم اجناس ایرانی خریداری کنند باید کیفیت کالاها افزایش یابد.
وی تصریح کرد: عده‌ای سودجو اجناس تقلبی به مردم عرضه می‌کنند که باید برخورد قاطع و قانونی با آنها شود و تمهیداتی اندیشیده شود تا اجناس مرغوب در اختیار مردم قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حاجی همه این موضوع رو تا الان هزاران بار عنوان کردند ولی کو گوش شنوا؟؟
چرا بعنوان عالی ترین مقام استان و نماینده رهبر فرزانه انقلاب در استان، با ادارات متخلف خصوصا رییس سازمان صمت بدلیل کم کاری و رهاسازی بازار و کرایه اسنپ و ... برخورد قانونی و انقلابی نمیکنید؟؟؟
تا کی باید مردم در حسرت خریدن مرغ و تخم مرغ باشند؟؟
زورشان ب ترید گوشت ک نمیرسد اقلا از ابتدایی ترین امکانات چرا محرومشان میکنند؟؟؟؟
خدا ایت الله العظمی ملک حسینی را بیامرزد ک تا بود هیچ مدیری جرات همچین اعمال و رفتاری را نداشت...😔😔
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1