تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۶۸
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

شهادت مأمور پلیس اطلاعات و امنیت کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر )

۳
۱
شهادت مأمور پلیس اطلاعات و امنیت کهگیلویه و بویراحمد (+ تصاویر )
کبنا ؛ستواندوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز گذشته حین مأموریت در محور یاسوج - دهدشت دچار سانحه رانندگی و  به شهادت رسید.
 
به گزارش کبنا، سرهنگ ستاد «کیقباد مصطفایی»، اظهار داشت: مأمور وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد «ستواندوم داراب امرانی»؛ عصر روز گذشته طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه؛ در سانحه رانندگی، جان عزیز خود را در راه امنیت مردم؛ به شهادت رسید.
 
وی افزود: چندی پیش و بدنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی، گروهی از ماموران پلیس برای بررسی موضوع؛ به مأموریت اعزام شدند.
 
رییس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: خودروی حامل سه نفر از ماموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج-دهدشت دچار سانحه شد که متأسفانه در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم که توسط عوامل اورژانس؛ به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
سرهنگ «مصطفایی» در پایان ضمن ابراز تأسف از این ضایعه جبران ناپذیر و عرض تسلیت به همکاران فرماندهی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان و طلب غفران الهی برای مرحوم امرانی؛ اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی همواره در خط مقدم مقابله با نا امنی؛ و برقراری نظم و امنیت اجتماعی قرار دارند و درگذشت این همکار وظیفه شناس در حین مأموریت و دفاع از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، گواه بر صدق این ادعاست.
 
 اعلام شهادت مأمور نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیات روز گذشته محور یاسوج دهدشت

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426568-2.jpg
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: در پی درگذشت همکار صدیق و وظیفه شناس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، با پیگیری بعمل آمده شهادت شهید ستوانیکم داراب امرانی تأیید گردید که بدین وسیله شهادت این افسر غیور را به محضر مردم شریف استان، خانواده معظم ایشان و همکاران خدوم در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویر احمد تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.
 
سرهنگ مصطفایی در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت این مأمور جان برکف نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس با تمام توان مبارزه با قاچاقچیان و افرادی که در صدد تخطی از قانون هستند را ادامه می‌دهند و شهادت این همکار وظیفه شناس عزم مأموران را برای برخورد قاطع با چنین افرادی را چند برابر می‌کند.
 
مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد شهادت این شهید گرانقدر را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و بیت داغدار آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.
  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426568-1.jpg
گفتنی است ستوانیکم شهید داراب امرانی ۴۶ ساله دارای دو فرزند و برادر شهید می‌باشد. این شهید شجاع انقلابی و فداکار نقش زیادی در تأمین امنیت شهروندان و پیشگیری از وقوع جرائم را در کارنامه کاری خود داشته است.  گفتنی است؛ اجرای مراسم تشییع و وداع با این شهید عزیز متعاقباً و در اطلاعیه‌های بعدی از سوی مرکز اطلاع رسانی پلیس استان به استحضار مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان خواهد رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش تا ابد جاودان
فرشته
Iran, Islamic Republic of
شهادتت مبارک دایی عزیزم، روحت در ارامش
کلی
United States
خدارحمت کند
صبربه خانوادش بده
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1