تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : ۴۲۶۴۵۳

پیام غلامرضا پاکدل بمناسبت درگذشت مادرش

۳
۰
پیام غلامرضا پاکدل بمناسبت درگذشت مادرش
کبنا ؛غلامرضا پاکدل مدیرعامل اسبق شرکت نفت و گاز گچساران با صدور پیامی با اشاره به درگذشت مادر خود، نوشت: «جهت قطع زنجیره ابتلا و پایان دادن به ویروس منحوس کرونا، مراسم تشیع و تدفین با رغبت بدون حضور شما سروران انجام می‌گیرد و هیچگونه مراسمی در هیچ جا اعم از منزل یا مسجد برگزار نخواهد شد و ان شاءالله هزینه مراسم صرف امور خیر خواهد گردید.»
به گزارش کبنا، متن این پیام به شرح زیر است؛
انا لله و انا الیه راجعون
 گلهای بهشت سایه بانت مادر
صد دسته ستاره ارمغانت مادر
 عزیزان و سروران ارجمند
سلام.
در گذشت مادرمان ما را سخت متأثر نمود و شما خوبان با ابراز همدردی از سنگینی بار این تأثر و غم کاستید. نمی‌دانیم مشیت الهی بر چیست و نمی‌دانیم قرار است چقدر سخت مورد آزمایش قرار گیریم.
روزی در آگهی‌های درگذشت عزیزانمان می‌نوشتیم: حضور شما عزیزان باعث تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود. شاید تصورش را نمی‌کردیم روزی به این نقطه برسیم که اعلام کنیم و حتی خواهش کنیم که پیام‌ها و تماسهایتان تسلی بخشند و لطفاً تشریف نیاورید تا شرمنده‌تان نشویم. اما تقدیر الهی چیز دیگریست تا حدی که الان پیکر یکی از بهترین مادران و بهترین خواهران دنیا را می‌خواهیم بدون حضور شما خوبان و حتی بدون حضور اقارب و نزدیکانش به خاک بسپاریم.
عزیزان همیشه حاضر برای همدردی و همدلی به اطلاع شما می‌رسانم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به منظور حفظ سلامتی شما و عزیزانتان و حرکت در جهت قطع زنجیره ابتلا و پایان دادن به ویروس منحوس کرونا، مراسم تشیع و تدفین با رغبت بدون حضور شما سروران انجام می‌گیرد و هیچگونه مراسمی در هیچ جا اعم از منزل یا مسجد برگزار نخواهد شد و ان شاءالله هزینه مراسم صرف امور خیر خواهد گردید.
 
ضمن عرض تشکر وافر بابت ابراز همدردی از راه دورتان، با عرض پوزش صمیمانه، عاجزانه و مصرانه استدعا دارد از هر گونه حضور و تجمع خودداری فرمائید تا به لطف خدا سلامتیتان مستدام و بیش از این شرمنده شما خوبان نشویم.
به امید ریشه کنی ویروس کرونا و سلامتی شما و تمام مردم جهان.
 
از طرف غلامرضا پاکدل، خانواده‌های پاکدل و فرهادزاده و تمامی منسوبین
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نامش را بام نفت گذاشته اند اما در گوشه گوشه اش هزاران درد درمان نشده دارد.
این روزها که بیشتر پای صحبت های مردم منطقه گچساران و باشت می نشینم از خود سوال می کنم آیا من هم باید برای پیروزی در انتخابات شعار بدهم و با احساسات پاک مردم بازی کنم.
هر چه با خود کلنجار می روم نمی توانم با شعارها و حرکت های پوپولیستی با مردمی که با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می کنند بازی کنم.
جاده خوب است؛ پتروشیمی خوب است؛ پالایشگاه خوب است اما وقتی می توان امید داشت که تبعیض و بی عدالتی را ریشه کن کنیم.
آنچه این روزها به خوبی مشهود است بی عدالتی در گچساران و باشت است نه چیز دیگری چرا که مردم پذیرفته اند مشکلات و بیکاری وجود دارد اما از خود سوال می کنند نورچشمی ها چگونه شکل گرفته اند. این چه تفکر غلط و اشتباهی است که اگر جریانی و یا قومیتی بر روی کار آمد باید تبر در دست بگیرد و هدف تنها برداشتن و جابجا کردن ها باشد.
چرا نباید کانون شایستگان و نخبگانی وجود داشته باشد آن هم نه در حرف بلکه در عمل و از دل آن بتوان آینده را رقم زد. متاسفم که بگویم برنامه ای برای آینده وجود ندارد و آنچه شاهد آن هستیم تقسیم کردن صندلی های مدیریتی بعد از انتخابات است و چنین تفکری محکوم به شکست است. برنامه ریزی خاصی برای آینده وجود ندارد و متاسفانه هر کدام سعی بر آن دارند تا به دیگری بقبولانند که کارنامه من از شما بهتر بوده است و حال باید سوال کرد این چه کارنامه درخشانی است که هنوز در اوج محرومیت به سر می بریم؛ آیا چنین وضعیتی با این همه دختر و پسر جوان بیکار در گچساران و باشت جای افتخار دارد. به امید خدا و با کمک شما مردم خوب گچساران و باشت در راستای اجرایی کردن گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری با کمک هم می توانیم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم.
به امید فردایی بهتر نیاز به یاری و همیاری شما دارم. فرزند کوچک شما ریحان محمدپور ده بزرگ
نوید
Iran, Islamic Republic of
خدارحمتش کنه روحش شاد ویادش گرامی باد تسلیت عرض میکنم خدمت جنابعالی خانواده محترم
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
سلام واحترام
عرض تسلیت به جناب آقای پاکدل وخاندان محترم
رحم الله والدیک
الهم اغفرللمومنین والمومنات والمسلمین والمسلمات
اللهم صل علی محمدوآل محمد
شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1