کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

عامل قتل در خیابان تختی یاسوج دستگیر شد + جزئیات

20 مهر 1399 ساعت 11:20

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چرام خبر داد.


رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری قاتل متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان چرام خبر داد.
 
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید بالش زر در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به قتل در تیر ماه سال جاری در شهر یاسوج- خیابان تختی، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: با تلاش مأموران پلیس آگاهی و تعامل دستگاه مقتدر قضائی تعداد ۹ نفر از منازعین دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و دو قبضه سلاح ساچمه زنی از آنها کشف و ضبط شد.

  https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426437-2.jpg

بالش زر با اشاره به اینکه متهم به قتل از محل متواری شده بود خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و با تعامل پلیس آگاهی شهرستان چرام طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
این مقام انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: متهم در بازجویی‌های اولیه به یک فقره قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


کد مطلب: 426437

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426437/عامل-قتل-خیابان-تختی-یاسوج-دستگیر-جزئیات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1