تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۴۲۶۱۵۲
امام جمعه دهدشت:

مدیران استانی سلفی گرفتن در راه‌های کهگیلویه را تمام کنند / وضعیت جاده سوق نتیجه ناکارآمدی مدیران راه و شهرسازی و راهداری

۶
۰
مدیران استانی سلفی گرفتن در راه‌های کهگیلویه را تمام کنند / وضعیت جاده سوق نتیجه ناکارآمدی مدیران راه و شهرسازی و راهداری
کبنا ؛امام جمعه دهدشت وضعیت جاده سوق را نتیجه ناکارآمدی مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری دانست و گفت: اگر برای رفع این معضل اقدام عاجل صورت نگیرد از تریبون نماز جمعه به مردم می‌گویم چه دست‌هایی پشت پرده اجازه کار کردن نمی‌دهد.

به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز ( جمعه 11 مهر ماه 99) در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با انتقاد از وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان اظهار داشت: جاده‌های ارتباطی از استاندارد معمول برخوردار نیستند و خانواده‌هایی را به داغ عزیزان می‌نشانند.
امام جمعه دهدشت گفت: مدیران استانی سلفی گرفتن در راه‌های کهگیلویه را تمام کنند به فکر چاره‌اندیشی برای پایان مشکلات ناشی از جاده‌های غیر ایمن باشند.
وی با بیان اینکه برخی نکات را در جلسات خصوصی بیان می‌کنم گاهی هم سکوت، افزود: ولی مدیران توجه نمی‌کنند مجبور می‌شوم مطالب را به تریبون نماز جمعه بیاورم.
وحدانی‌فر با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در جاده سوق تصریح کرد:9 کیلومتر جاده در این بخش 16 سال است مردم را عذاب می‌دهد این نشانه بی‌تدبیری مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری است.
امام جمعه دهدشت خطاب به مدیران کل این دستگاه‌ها گفت: برای رفع این مشکل اقدام شود اگر فکری نکنید ناچارم از همین تریبون پشت پرده‌ها را بگویم.
وحدانی‌فر اضافه کرد: مدیران با شاسی بلند از جاده‌ها عبور می‌کنند درد مردم را نمی‌فهمند مصائب را نمی‌بینند، حتما باید امام جمعه تذکر دهد؟ شما مسؤول هستید، اگر نمی‌توانید به دیگران واگذار کنید.
خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات ارزنده ارائه داده است، گفت: ناکارآمدی چنین مدیرانی باعث می‌شود عده‌ای مشکلات را پای نظام بنویسند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426152-2.jpg
وی ادامه داد: مشکلات را باید پای مدیران ناکارآمد نوشت چرا کاری نمی‌کنید تا مشکلات به تریبون نماز جمعه بکشد؟ اگر کاری نشود ناچار هستم بیان کنم چه دست‌هایی اجازه نمی‌دهد کارها پیش برود.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 86 تعبیر جنگ اقتصادی را بکار بردند و همواره برای مقابله با آن فرامینی دارند که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.
وی در تبیین راهبردهای مقابله با جنگ اقتصادی اضافه کرد: در مرحله اول باید باور کنیم در جنگ اقتصادی قرار داریم.
وحدانی‌فر دومین راهبرد را کار جهادی با تدبیر و عالمانه دانست و گفت: با کار احساسی، مقطعی و شعاری موفقیت حاصل نمی‌شود.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: بیداری همراه با بصیرت و عمل به تکلیف و امید به آینده،مشارکت حداکثری،مردمی سازی اقتصاد،واگذاری اقتصاد به مردم و انسانهای توانمند و نه نورچشمی‌ها از دیگر راهکارهاست.
وی با بیان اینکه کشور را نمی‌شود شرطی اداره کرد بلکه می‌بایست برنامه‌ریزی درستی داشت، افزود: توجه به ظرفیت داخلی، اعتماد به دانشمندان و جوانان برای ایجاد ثبات اقتصادی لازم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

99
Iran, Islamic Republic of
مگه عزت بر نگشت ؟
پ چی شد
مختار
Iran, Islamic Republic of
تاصبح تذکر بده، م نیک اقبال و کک می گیره
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج اقا وحدانی فر
وظیفه ی ذاتی شما دفاع از مردم مظلوم و تحت ستم مدیران ناکارامد و بی کفایت هست!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب نیک اقبال
تخصص
Iran, Islamic Republic of
زمانی که این جاده یه جاده دو خطه بود چرا کسی اعتراض نمیکرد، ، همین کارها هست که استان به سوی پسرفت داره میره
امید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای وحدانی امام جمعه محترم هر بلایی که سر ما مردم بیاید حقشون هست ما خودمون نماینده انتخاب میکنیم و نماینده مدیر بی لیاقت انتخاب میکند ...مشکل ما همین است...زیاد خودت را نگران نکن...عمر گران میگذرد خواهی نخواهی...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
فایل های مرتبط
1