کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر میراث فرهنگی و گردشگری چرام

تشریح برنامه های روز جهانی گردشگری در شهرستان چرام

8 مهر 1399 ساعت 16:28

باقری مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری چرام برنامه های این اداره در هفته گردشگری را تشریح کرد


مدیر اداره میراث فرهنگی ؛گردشگری وصنایع دستی شهرستان برنامه های این اداره را در هفته گردشگری تشریح کرد.

به گزارش کبنااز چرام؛حشمت الله باقری مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری چرام با اشاره به اهمیت روزجهانی گردشگری و نقش آن در اقتصاد جامعه بیان کرد:شهرستان چرام یکی از قطب های گردشگری استان و کشور بوده که سالانه پذیرای بسیاری از گردشگران و مسافران داخل استان واستان های همجوار و همچنین گردشگران خارجی می باشد.
باقری با اشاره به دو منطقه گرمسیری و سردسیری چرام با اختلاف زمانی کم و همچنین اقلیم متنوع و جذاب بیان کرد:تاکنون آنگونه که می بایست توجه ویژه ای به این شهرستان در سنوات گذشته نشده به طوری که اکثر جاذبه های گردشگری شهرستان چرام برای بسیاری از هموطنان ناشناخته مانده است
 
مدیر میراث فرهنگی و گردشگری چرام افزود:خوشبختانه با ورود مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان جناب آقای دکتر صفایی با توجه به پیگیری ها و بازدیدهای میدانی که از مناطق مختلف گردشگری شهرستان چرام طسوج؛ساورز؛سرفاریاب و چشمه بلقیس چرام داشتند خوشبختانه توجه ویژه ای به شهرستان دارند .
باقری تاکید کرد:,حمایت از بخش خصوصی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری از برنامه هایی است که اداره کل استان برای شهرستان ها تدوین کرده است.
 
وی افزود:ما در شهرستان چرام با تمام توان از هرگونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری حمایت خواهیم کرد.
 
مدیراداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان چرام برنامه های این اداره را در هفته گردشگری تشریح کرد و گفت:غبارروبی گلزار شهدا؛دیدار با امام جمعه محترم چرام؛دیدار با فعالین گردشگری و دهیاران روستاهای هدف گردشگری(دهیاران روستای دره آخوند سادات و طسوج) و همچنین برپایی تور گردشگری توسط تنها دفتر خدمات مسافرتی در شهرستان چرام وپاکسازی یکی از مناطق گردشگری از جمله برنامه های این اداره در هفته گردشگری می باشد.
 
به گزارش کبنا ؛شهرستان چرام از مناطق گردشگرپذیر استان است که در قلب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع و همجوار با شهرستان های کهگیلویه:گچساران؛باشت وبویراحمد می باشد..


کد مطلب: 426064

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/426064/تشریح-برنامه-های-روز-جهانی-گردشگری-شهرستان-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1